تزریق استروئیدهای فیبرکربنی به لامبورگینی اوراکان اسپایدر

لامبورگینی اوراکان اسپایدر به خودی خود خودرویی زیبا و گیرا به شمار می‌رود، اما بدنه‌ نارنجی‌رنگ به همراه قطعات زیاد فیبرکربنی، سرهای بیشتری را به سوی خود خواهد چرخاند.
کد خبر: ۹۸۷۲۳۹

این دقیقا همان کاری است که تیونرهای Vision of Speed با گاو روباز سنت آگاتا انجام داده‌اند. به گزارش پدال و به نقل از motor1، این خودرو پذیرای بال عقبی ثابت فیبر کربنی شده است. البته نمونه‌ای مسابقه‌ای نیز که به‌صورت مکانیکی قابل تنظیم است، می‌توان سفارش داد.

فیبرکربن بیشتری را می‌توان در بخش عقبی دید؛ جایی که اوراکان اسپایدر دیفیوزر کاملاً جدیدی دارد که با چهار خروجی جدید سیستم اگزوز تیتانیومی احاطه شده است. این سیستم اگزوز Akrapovic حدود 20 کیلوگرم سبک‌تر از نمونه استاندارد کارخانه است و خروجی پیشرانه را حدود 20 اسب بخار و گشتاور آن را نیز 22 نیوتون متر افزایش داده است. با یک حساب ساده می‌توان گفت، پیشرانه‌ 10 سیلندر 5.2 لیتری تنفس طبیعی این خودرو اکنون قدرت 630 اسب بخاری و گشتاور 582 نیوتون متری دارد. این قدرت عظیم از طریق گیربکس هفت سرعته دوکلاچه به هر چهار چرخ منتقل می‌شود. قطعات فیبرکربنی بی‌شماری در بدنه به کار رفته و از آن جمله می‌توان به پوشش باک سوخت، قاب آینه‌های جانبی و لبه‌ اسپویلر جدید اشاره کرد. این قطعات سفارشی در کابین نیز به کار رفته‌اند. ورودی‌های هوا، دستگیره‌ در‌ها و کنسول مرکزی نیز پذیرای فیبرکربن شده است.Vision of Speed گفته که مشتریان می‌توانند این قطعات فیبرکربنی را در رکاب در‌ها، پدال شیفترها و غربیلک فرمان ببینند. تکمیل‌کننده‌ کارها استفاده از رینگ‌های 20 و 21 اینچی منصوری و لاستیک‌های میشلین یا پیرلی است. بچه گاو خشمگین لامبورگینی را می‌توان با کیت فنرهای اسپرت H&R که ارتفاع خودرو را تا 35 میلی‌متر پایین می‌آورد، سفارش داد.

امکانات مدل جدید پورشه پانامرا اعلام شد

مدل توربو Executive پانامرا با 150 میلی‌متر فاصله بیشتر بین دو محور و قیمت 236هزار و 500 دلار (حدود 967 میلیون تومان) به فروش می‌رسد. در حالی که مدل استاندارد این خودرو 161هزار و 50 دلار (حدود 660 میلیون تومان) قیمت دارد. به گزارش خبرخودرو، این خودرو دارای امکاناتی است که آن را تبدیل به یک مدل جدید پورشه می‌کند. از‌جمله این‌که خریداران می‌توانند 15 رنگ بدنه را برای این خودرو انتخاب کنند. همچنین رینگ‌های 21 اینچی SportDesign، اگزوز اسپرت با ظاهر تهاجمی و لوله‌های مشکی برای این خودرو ارائه می‌شوند. یک بسته ارتقایی SportDesign شامل قسمت جلوی جدید و هواکش‌های نوین، رکاب‌های در و دیفوزر عقب نیز با قیمت 6075 دلار برای این خودرو موجود است.

چراغ‌های جلوی ال‌ای‌دی ماتریسی با چراغ‌های راهنمای دینامیک و طیف وابسته به سرعت، دوربین‌های دید محیطی و کروز کنترل انطباقی با کمک در ترافیک نیز برای این خودرو عرضه می‌شوند. امکانات مرتبط به عملکرد در این خودرو شامل roll stabilization با تنظیم الکترومکانیکی و ترمزهای کامپوزیتی سرامیکی از دیگر موارد پیش‌بینی شده برای این خودرو است.

برای کابین این خودرو نیز آپشن‌هایی در نظر گرفته شده است. خریداران می‌توانند بین 9 رنگ چرم برای تودوزی آن به همراه آپشن‌هایی برای تزئینات آلومینیومی، فیبر کربنی یا انواع چوب انتخاب‌ های متعدد داشته باشند. عایق‌‌بندی صدا نیز با آپشن شیشه مخصوص در این خودرو ارتقا می‌یابد. همچنین صندلی‌های گرم شونده، دارای تهویه و ماساژور در جلو و عقب و سیستم سرگرمی صندلی عقب دراین خودرو در نظر گرفته شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها