سرمایه‌گذاری 7 میلیون دلاری صهیونیست‌ها در بحران سوریه

رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در کنفرانسی امنیتی در هرتزلیا با ادعای تهدید ایران برای اسرائیل در آینده نزدیک، تصریح کرد: تل‌آویو تاکنون هفت میلیون دلار در بحران سوریه سرمایه‌گذاری کرده است.
کد خبر: ۹۸۶۱۴۲

به گزارش خبرگزاری فارس، گادی ایزنکوت با اشاره به بحران سوریه و تمایلات پنهان این رژیم درباره نتیجه آن، در این نشست گفت: نزدیک به هفت میلیون دلار از بودجه ارتش اسرائیل در کمک به (معارضان و تروریست‌های) سوریه سرمایه‌گذاری شده است.ایزنکوت با اشاره به این‌که تاکنون نزدیک به 3000 مجروح معارض سوری در فلسطین اشغالی توسط رژیم صهیونیستی درمان شده‌اند، مدعی شد سوریه‌ای که حافظ اسد رئیس‌جمهور فقید این کشور بسیار تلاش کرد سال‌ها قبل تاسیس کند، اکنون برای همیشه نابود شده است.منابع خبری حاضر در این نشست به نقل از وی درباره گروه‌های مقاومت فلسطینی نیز نوشتند: حماس (جنبش مقاومت اسلامی) در غزه یک دیکتاتوری که از سوی توده‌ها رد شده باشد، نیست بلکه آنها در قلب مردم خود جای دارند.این مقام نظامی اسرائیل با تاکید بر این‌که غزه به بمب ساعتی تبدیل شده، تصریح کرد: (به همین دلیل) اسرائیل خواستار بهبود وضعیت این منطقه است. واقعیت‌های انسانی ـ‌ اجتماعی در غزه تغییر کرده است. اکنون بیش از دو میلیون نفر در مرز با مصر و دریای غربی ساکن هستند.ایزنکوت با بیان این‌که گروه‌های مقاومت مانند حماس و جهاد اسلامی توان تقویت زیرزمینی برای حمله به اراضی اشغالی را افزایش داده‌اند، ادامه داد: این واقعیت که اسرائیل به انتفاضه سوم برخورد، ناشی از استفاده بیش‌ازحد از زور و کشاندن مردم فلسطین به سمت عملیات‌های استشهادی بود.

رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی همچنین گفت: اسرائیل هم‌اکنون از پنج جبهه تهدید می‌شود. آینده نزدیک ایران یک چالش امنیتی واقعی خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها