کاوه رضایی پس از 2 روز غیبت به تمرین استقلال بازگشت

افتخاری: نقاط ضعف، برملا شده است

مدیرعامل استقلال با تاکید بر این‌که تلاش دارد تیم را تقویت کند، از زیر بار مسئولیت نتایج استقلال و یارگیری اشتباهی که در ابتدای فصل توسط سلف او انجام شده، شانه خالی کرد.
کد خبر: ۹۸۵۸۱۰

استقلال در ابتدای فصل و زمان مدیریت بهرام افشارزاده، پیه انتقادهای وزارت ورزش را به تن مالید و میلیاردی برای جذب بازیکنان اقدام کرد؛ بازیکنانی که نام‌های پرطمطراق داشتند اما به مرور مشخص شد، برای استقلال کارآیی ندارند یا با توجه به آسیب‌دیدگی کهنه، دردی از درهای آبی‌ها دوا نمی‌کنند.

محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع پرسپولیسی بعد از یکی دو بازی با آسیب‌دیدگی شدید مواجه شد، وریا غفوری هم فقط چند بازی توانست سلامت و قبراق بازی کند، بختیار رحمانی و فرشید باقری هیچ‌گاه در ترکیب جا نیفتادند و جوانانی مثل علی قربانی هم نشان دادند برای کار در تیم بزرگی چون استقلال شرایط مطلوبی ندارند.

این نقل و انتقالات، هم به لحاظ فنی استقلال را زمین زد و هم تغییر مدیریتی به دنبال داشت؛‌ افشارزاده اخراج شد و تیم تحت هدایت منصوریان ضمن کنار رفتن از جام حذفی در لیگ هشتم شد. حالا باشگاه در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به دنبال ترمیم تیم است.

سیدرضا افتخاری، مدیرعامل باشگاه، دیروز در پایان نشست مدیران عامل شش باشگاه لیگ برتری با سازمان لیگ درخصوص استفاده نکردن از برخی بازیکنان گرانقیمت در ترکیب استقلال گفت: این‌که از بازیکنی کمتر استفاده شده، به سرمربی تیم برمی‌گردد که او نیز باید پاسخگو باشد. تلاش داریم نقاط ضعف را برطرف کنیم. ابتدای فصل این ضعف‌ها مشخص نبود، اما الان به دنبال جذب چند بازیکن هستیم و این مساله ممکن است در چند روز آینده محقق شود.

افتخاری در باره جذب بازیکنان بی‌کیفیت خارجی و شکایت آنها از استقلال به فیفا عنوان کرد: این قراردادها زمانی بسته شده که ما در باشگاه نبودیم. همچنین دنبال آن بودیم که مشکلی ایجاد نشود. یکی از این بازیکنان خارجی که شکایت کرده، عادل شیحی بود که 47 هزار دلار پرداخت کردیم و پرونده‌اش در فیفا بسته شد. هنوز سه پرونده دیگر وجود دارد و مسئولانی که آنجا هستند این موضوع را پیگیری می‌کنند.

افتخاری افزود: «آرش افشین» مهاجم تیم در لیست خروجی قرار دارد و «فرشید باقری» و «امین حاج محمدی» نیز از باشگاه‌های پدیده و سایپا در خواست دارند، اما در مورد وضعیت مهدی رحمتی در روزهای آینده تصمیم گرفته خواهد شد. البته رحیم زهیوی هم جزو بازیکنانی است که منصوریان تمایل به جذب وی دارد. با او مذاکره کردیم و اگر بتواند رضایت‌ نامه اش را بگیرد، به استقلال خواهد پیوست.

برکناری، بقا و جدایی در استقلال

کاوه رضایی در حالی در استقلال ماندنی شد که آرش افشین از این تیم جدا می‌شود و معاون باشگاه نیز اخراج شده است .

محسن خدایی که به عنوان معاون اجرایی باشگاه استقلال در این باشگاه فعالیت می‌کرد، از سمت خود کنار گذاشته شد. این فرد از سال گذشته در تمرینات و سفرهای استقلال حضور داشت و بیشتر کارهای اجرایی باشگاه را انجام می‌داد.

در جلسه‌ای که میان مسئولان باشگاه استقلال و کاوه رضایی برگزار شد، مذاکرات لازم با این بازیکن برای حل مشکلاتش صورت گرفت. به دنبال برگزاری این جلسه رضایی دیروز (دوشنبه) پس از چند جلسه غیبت در تمرین آبی‌پوشان شرکت کرد. این در حالی است که آرش افشین اعلام کرد، در یکی دو روز برای جدایی از جمع آبی‌پوشان تصمیم‌گیری خواهد کرد. ظاهراً جدایی افشین از استقلال قطعی شده چرا که دیروز در تمرین شرکت نکرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها