
به گزارش جام جم آنلاین ، امید عالیشاه بازیکن تیم پرسپولیس که برای سپری کردن خدمت سربازی از تیم پرسپولیس جدا شده و راهی تراکتورسازی تبریز خواهد شد، امروز پیش از تمرین سرخپوشان در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شد و با برانکو سرمربی این تیم به خوش و بش گرمی پرداخت.
خداحافظی او با تیم پرسپولیس با شوخی و خنده همراه بود. او و احمد نورالهی برای خدمت سربازی راهی تیم تراکتورسازی شده اند.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند