ثبت نام پروژه «مرحبا» در چارچوب بورسیه اراسموس ماندوس (بورس‌ های اتحادیه اروپا) آغاز شد.
کد خبر: ۹۸۳۶۳۶
ثبت نام بورس تحصیلی اتحادیه اروپا آغاز شد

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، بر اساس اعلام معاونت بین‌الملل دانشگاه تهران، ثبت نام پروژه مرحبا در چارچوب طرح اراسموس ماندوس (بورس‌های اتحادیه اروپا) از سوم دی ماه آغاز شده و تا 19 بهمن ماه ادامه دارد.

متقاضیان برای ثبت نام در این بورس باید به نشانی http://www.usc.es/marhaba مراجعه کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند اطلاعات مربوط به ثبت‌ نام، دریافت پذیرش و شرایط و مقررات دانشگاه‌های طرف همکاری با دانشگاه تهران را در آدرس ذکر شده مشاهده و اقدام به ثبت نام کنند.

پروژه «مرحبا» طرحی با هدف افزایش کیفیت آموزش عالی و گفتگو بین فرهنگهای گوناگون از طریق تبادل دانشجو و استاد بین پنج دانشگاه ایران و ۹ دانشگاه اروپایی است.

این پروژه که توسعه توانایی ها و مهارت های افراد و نیز افزایش تبادل دانشجویان، محققین و عوامل اجرایی میان اتحادیه اروپا و دانشگاه های آسیایی را تضمین می کند، فرصتی را برای دانشجویان ایجاد می کند.

متقاضیان میتوانند به منظور آشنایی بیشتر با این پروژه و دانشگاه‌های طرف قرارداد در ایران و اروپا، شرایط ثبت‌نام و رشته‌های موجود در ۹ دانشگاه اروپایی به سایت: www.usc.es/marhaba مراجعه کنند.

تسلط به زبان انگلیسی از شرایط لازم متقاضیان بوده و دانشجویانی که تقاضای خود را از طریق دانشگاه محل تحصیلشان به دفتر مشترک پنج دانشگاه ارسال کنند در اولویت ثبت‌نام قرار دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها