همزمان با واکنش علمای بحرین به تحرکات دولت این کشور برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، رسانه‌های خبری این رژیم از جشن و پایکوبی هیأتی از خاخام‌های صهیونیست در بحرین خبر دادند.
کد خبر: ۹۸۳۱۶۷

رسانه‌های خبری رژیم صهیونیستی روز گذشته گزارش دادند که هیاتی از خاخام‌های جنبش «چاباد» اواخر هفته گذشته به بحرین سفر کرده و در آنجا جشن عید یهودی «حانوکا» (نور) را برگزار کردند. شبکه خبری فلسطین‌ الیوم به نقل از سایت اسرائیلی «Times Of Israel» نوشت که این خاخام‌های صهیونیست بنا به دعوت حمد بن عیسی آل‌خلیفه، شاه بحرین به این کشور سفر کردند.

جنبش مقاومت اسلامی حماس در بیانیه‌ای سفر هیات اسرائیلی به بحرین را برای جشن و پایکوبی محکوم کرد. به گزارش مهر و به نقل از فلسطین‌الیوم، در این بیانیه آمده است: حماس ضمن ابراز تعجب از اقدام گروهی از شخصیت‌ها و تاجران کشور بحرین در استقبال از یک هیات صهیونیستی تندرو و نژادپرست و پایکوبی خفت‌بار و اهانت‌آمیز با اعضای این هیات تاکید می‌کند که این اقدام بشدت محکوم است و در شرایطی صورت می‌گیرد که دامنه همبستگی محافل بین‌المللی با مساله فلسطین و حمایت آنها از حقوق حقه فلسطینیان گسترش یافته و همچنین جنبش‌های بین‌المللی تحریم رژیم صهیونیستی نیز افزایش یافته است.

حماس همچنین تصریح کرده است: ما این اقدام را اهانت به خود کشور بحرین و تمام فرزندان امت اسلام و جریحه‌دار کردن احساسات ملت فلسطین می‌دانیم، زیرا صهیونیست‌ها هر روز در برابر دیدگان مردم جهان، جنایاتی را علیه ملت فلسطین مرتکب می‌شوند.

حماس بیان کرده است: از کشور بحرین و دیگر کشورهای عربی و اسلامی درخواست می‌کنیم که تمام شیوه‌های عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی را متوقف کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها