در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد؛

توضیحات رفیعی درباره حضورش در کمپ پرسپولیس

سروش رفیعی چهره مهم نقل و انتقالات فوتبال ایران خواهد بود، ستاره ای که قلعه نویی با جدایی اش از تراکتورسازی مخالف است.
کد خبر: ۹۸۲۳۶۱
توضیحات رفیعی درباره حضورش در کمپ پرسپولیس

به گزارش جام جم آنلاین ، این روزها سروش سه راه را پیش روی خود می بیند، ماندن در تراکتورسازی، پیوستن به یکی از تیم های لیگ یونان و لژیونر شدن و در نهایت پیوستن به تیم پرسپولیس. روز گذشته هم شایع شد که او پیش از دیدار پرسپولیس و سیاه جامگان در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال راهی اردوی سرخ ها شده تا شایعه پرسپولیسی شدنش بیشتر بر سر زبان ها بیفتد.

رفیعی دراینباره به جام جم آنلاین گفت: چنین چیزی صحت ندارد و من به اردوی سرخ ها نرفتم. اگر هم رفته باشم فکر نمی کنم گناهی را مرتکب شده باشم. حضورم در کنار پرسپولیسی ها اتفاقی بود. پرسپولیس در حال خروج از هتل المپیک بود و من در حال ورود. فقط همین.

وی درباره اخبار توافق با پرسپولیس عنوان کرد: این شایعات را در روزنامه ها دیدم. دروغ است و چنین چیزی صحت ندارد. تعجب می کنم چطور یک برخورد اتفاقی می تواند تا این اندازه به شایعات بزرگ تبدیل شود. هرگز توافقی نکردم و طرح چنین صحبت ها و شایعاتی خیلی زشت است. من اکنون بازیکن تراکتورسازی هستم و قوانین را می دانم.

رفیعی درباره پیشنهاد خارجی خود هم گفت: بله پیشنهادی هم بود. از لیگ یونان پیشنهاد داشتم و هنوز هم دارم. حضور در لیگ خارجی می تواند بهترین گزینه برای من باشد. لژیونر شدن یکی از اهداف من است اما هنوز در اینباره حرفی ندارم و در آینده همه چیز مشخص خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها