امروز شاهین‌طبع و هاشمی، رکوردداران قهرمانی در باشگاه‌های ایران، رودرروی هم قرار می‌گیرند

تب و تاب لیگ برتر بسکتبال در جنوب

میزبانی مهران شاهین‌طبع از مصطفی هاشمی در بندرامام، مهم‌ترین رویداد هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال است. دو مربی بسکتبال ایران در ادوار مختلف لیگ برتر تقابل‌های دیدنی ای داشتند، اما دو فصلی است که مهران شاهین‌طبع نفرات و سرمایه باشگاهی بهتری نسبت به هاشمی دارد. مصطفی هاشمی در این فصل دیرتر از حد معمول روی نیمکت شیمیدر نشست، اما پیروزی‌های پی‌درپی او سبب شد شیمیدر تا جایگاه ششم رده‌بندی جدول ده تیمی بسکتبال بالا بیاید، درحالی که پتروشیمی بندرامام با یک باخت پیشتاز این بازی‌هاست.
کد خبر: ۹۷۹۹۸۵

شاپور یاوری، مدیر باشگاه جنوبی درباره این دو مربی و بازی امروز پتروشیمی بندرامام می‌گوید: باید کمک کنیم این رقابت در فضایی خوب و شیرین برگزار شود. این مسابقه می‌تواند رونمایی اصلی از ستاره سال‌های قبل تیم‌های NBA باشد که این فصل پیراهن شیمیدر را تن کرده ‌است و اینک خیلی‌ها منتظر هستند تا ببینند داکوان که خرید امسال مصطفی هاشمی است چه شرایطی دارد.

جدال شهرداری‌ها

علاوه بر دیدار دو تیم در این هفته، تیم‌های شهرداری با یکدیگر روبه‌رو می‌شوند،‌ نیروی زمینی و a.s شیراز بدون بازیکن خارجی موقعیت برابری دارند و یک تیم جنوبی دیگر به تهران می‌آید.

تیم‌های شکست خورده دانشگاه آزاد و نفت آبادان در هفته گذشته امروز مقابل هم به میدان می‌روند. نفت آبادان در این بازی، دورون پرکینز بازیکن خارجی جدید خود را هم در اختیار دارد که جایگزین زلاتکو شده است. این بازیکن آمریکایی سابقه بازی در یورولیگ و قهرمانی با تیم المپیاکوس یونان دارد. دانشگاه آزاد و نفت آبادان در لیگ برتر تاکنون هفت بار با یکدیگر مسابقه داده اند که دانشگاه در مجموع 4 بر 3 از رقیب خود بیش است.

در تبریز، شهرداری این شهر با شهرداری اراک بازی می‌کند. تیم تبریزی در صورت برد در این بازی،‌ طلسم شکست‌هایش مقابل اراک را می‌شکند و در جدول رده بندی شرایط بهتری پیدا می‌کند. نیروی زمینی و a.s شیراز ـ که تیم‌های بــــــدون بازیکنان خارجی لیگ برتر هستند ـ این هفته در تهران با یکدیگر روبه‌رو می‌شوند.

تیم شهرداری کاشان این هفته میزبان شهرداری گرگان است. کاشان تا به حال سه برد و گرگان یک برد در لیگ برتر امسال به دست آورده اند و هر دو تیم در هفته‌های اخیر با بازیکنان خارجی تقویت شده‌اند.

برنامه بازی‌ها

شهرداری تبریز ـ شهرداری اراک

نیروی زمینی a.s ـ شیراز

پتروشیمی بندرامام ـ شیمیدر تهران

شهرداری کاشان ـ شهرداری گرگان

دانشگاه آزاد ـ نفت آبادان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها