تحقق 100 درصدی برنامه‌های تولید نفت در آغاجاری

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری از تحقق100 درصدی برنامه‌های تولید نفت امسال این شرکت خبر داد.
کد خبر: ۹۷۹۸۷۲

به گزارش شانا، ابراهیم پیرامون اعلام کرد: شرکت نفت و گاز آغاجاری با وجود مشکلات فراوان و تحریم‌ها با برنامه‌ریزی و تلاش همکاران موفق به تحقق 100 درصدی تعهدهای تولیدی با بیش از 590 هزار بشکه روزانه در هشت ماه امسال شد.

وی افزود: افزون بر تولید نفت، تولید گاز خشک و مایعات گازی و نفتا نیز در هشت ماه محقق شده است.

پیرامون به انجام حدود 100 عملیات و اقدامات اصلاحی، تعمیرات اساسی ایستگاه‌های تقویت فشار گاز 3 و 5، طرح فرازآوری طبیعی چاه شماره 99 رگ سفید با گاز، ساخت کامل یک مجموعه فرآورشی جهت تولید نفت نمکی در حوزه رامشیر به‎صورتی که بتواند موازی با تولید نفت شیرین در مدار قرار گیرد، اشاره کرد.

وی تصریح کرد: پارسال نیز اقداماتی در راستای خودکفایی با استفاده از توانمندی تولیدکنندگان داخلی و حمایت از طرح‎های پژوهشی ارائه شده توسط کارکنان که دارای توجیه فنی و اقتصادی بوده انجام گرفته که تعمیرات اساسی توربین‌ها، کمپرسورها و مولد‌های برقی، سفارش و ساخت قطعات مورد نیاز با رعایت مجموعه استانداردهای سیستم مدیریت یکپارچه IMS و تمدید گواهینامه‌های معتبر بین‌المللی مربوطه ازجمله آنهاست.

پیرامون همچنین با اشاره به شعار اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل از سوی رهبر معظم انقلاب افزود: همه ما در شرکت آغاجاری در تلاشیم با استفاده از توان داخلی و افزایش بهروری در راستای تحقق این شعار و ایجاد شور و نشاط در رونق اقتصادی کشور گام‌های موثری برداریم.

به گزارش شرکت بهره‌برداری نفت گاز آغاجاری، این شرکت با گستره 25 هزار کیلومتر مربع و دارا بودن هشت میدان نفتی کرنج، پرنج، آغاجاری، پارسی، پازنان، رگ سفید، مارون و رامشیر از شرکت‌های زیر مجموعه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب است که تولید 20 درصد از نفت کشور را به عهده دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها