راه و رسم پوشیدن لباس‌های طرح‌دار

حتما برای شما هم پیش آمده که از خیر پوشیدن انواع لباس‌های گل گلی، خال خالی و یا با هر طرح هندسی و غیرهندسی دیگر به‌دلیل هماهنگی نداشتن با دیگر لباس‌های کمدتان گذشته باشید، اما همین لباس‌های طرح‌داری که هماهنگ کردن طرح و رنگ آن به نظر مشکل می‌آید را می‌توانید با چند راهکار ساده به پوششی مناسب برای موقعیت‌ های رسمی یا مجلسی مبدل کنید.
کد خبر: ۹۷۹۶۵۳

پس با دقت بخوانید تا بدانید چطور لباس طرح‌دار بپوشیم.

چند سالی از محبوبیت لباس‌هایی با طرح‌های شلوغ و خوش آب و رنگ می‌گذرد اما هنوز خیلی‌ها جرات امتحان کردن این سبک پوشش را به‌دلیل ناهماهنگی آن با دیگر لباس‌های ساده نداشته‌اند. این لباس‌های فانتزی از کت، دامن، پیراهن، مانتو و یا شلوار گاهی بسیار زیبا هم هستند فقط کافی است راه صحیح هماهنگ کردن و زمان مناسب پوشیدن آنها را بدانید.

برای شروع پوشیدن لباس‌های گلی گلی محبوب شما پیشنهاد‌هایی داریم: از میان رنگ‌های زیاد لباستان چه به شکل مانتو و چه به شکل لباس مهمانی یکی از رنگ‌های مورد علاقه‌تان را پیدا کنید و دیگر متعلقات را با همان رنگ خاص هماهنگ کنید. برای مثال یک کیف یا شال و عینک آفتابی به همان رنگ مورد نظر می‌تواند ظاهر شما را بسیار زیبا کند یا در انتخاب لباس مجلسی، پوشیدن کفش مجلسی همرنگ همراه با زیورآلات هماهنگ اتفاق ماندگاری در ظاهر شاد شما رقم خواهد زد.

اما در مورد لباس‌های سیاه و سفید با هر طرح هندسی بهترین روش پوشیدن لباسی تک‌رنگ، ساده خواهد بود، یعنی اگر شلواری چهارخانه یا راه‌راه مشکی با سفید بر تن دارید آن را با شومیز یا بلوزی ساده به رنگ‌های ملایم مانند لیمویی یا گلبهی زیباتر کنید. پوشیدن لباس‌های طرح‌دار با لباس‌های ساده به رنگ خنثی هارمونی بسیار خوبی دارند.

در لباس‌هایی که روی آن از طرح‌های هندسی تلفیق شده با انواع رنگ‌ها استفاده شده، بهترین انتخاب شما پوشیدن شلوار، بلوز، دامن یا کتی همرنگ زمینه یا رنگ غالب آن لباس است. البته خوش‌سلیقگی شما در انتخاب زیورآلات و متعلقات دیگری که با رنگ‌های موجود لباس هماهنگی داشته باشد را هم نباید دست‌کم بگیرید.

اگر طرح‌های روی لباستان هر کدام ساز خودش را می‌زند حتما به هماهنگی رنگ با طرح‌ها دقت کنید. برای مثال شلوار قرمز خال‌دار را حتما با پیراهنی با ترکیب همان رنگ ست کنید چون در غیر اینصورت ظاهر شما بسیار نامرتب و به‌هم‌ریخته به نظر می‌رسد.

برای انتخاب لباس با طرح‌های درشت یا ریز بهتر است به وزن خود نگاهی بیندازید. به این ترتیب اگر چاق یا درشت هیکل هستید نباید سراغ لباس‌هایی با طرح‌های درشت بروید در عوض لباس‌های بدون طرح و ساده، کمی از چاقی شما کم می‌کند ولی اگر مشکلی در رابطه اضافه وزن ندارید انتخاب طرح‌های ریز و درشت برای شما آزاد است.

به‌عنوان آخرین نکته فراموش نکنید که هر پوششی مناسب فضایی خاص است قطعا چنین پوششی مناسب محل کار یا یک جلسه رسمی نیست، در فصل عروسی و مهمانی‌های شاد و تولد کودکان و سفر و جاده شاید این نوع لباس‌ها کارایی داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها