اکبری: ویدئو چک بود اتفاقات کوچک هم نمی‌افتاد

همه بی‌جهت به معروف حمله می‌کنند

پیمان اکبری، سرمربی تیم والیبال پیکان از کاپیتانش سعید معروف تمام قد دفاع می‌کند. در برابر همه انتقادات. او انتقادات را قبول ندارد و دور از انصاف می‌داند: «در تیم ما یک نفر حق دارد با داور حرف بزند. اما در تیم مقابل ما به جای اعتراض یک نفر،6نفر به داور خط اعتراض می‌کردند. نمی‌دانم چه دشمنی است با تیم پیکان؟ سال قبل ورمیلیو که بود می‌گفتند این‌جوری است و آن جوری. وجدانی دشمنی است و دور از انصاف. حالا هم که سعید معروف کاپیتان تیم است و باید از حقوق تیم در زمین دفاع کند. شاید ناراحت شود و عصبانی که طبیعی است. اما من دوست دارم با عزت و احترام با داور صحبت کند.»
کد خبر: ۹۷۸۹۸۰

سرمربی پیکان، انتقاد به معروف را هم جبهه گیری علیه او می‌داند: «من نمی‌دانم چه جبهه‌ای است که علیه سعید معروف به راه افتاده است. معروف که مدتی است اصلا مصاحبه نکرده و می‌خواهد آرامش داشته باشد. تا به حال به کسی هم بی‌احترامی و توهین نکرده اما همه الکی به او حمله می‌کنند. از بازی اول این اتفاقات شروع شده و خدا را شکر آن قدر حرفه‌ای است که با کسی کاری ندارد. اما دوباره بعداز بازی اخر دور رفت همه با اعتراض علیه او بلند شده‌اند. یکی با دوستی حاشیه درست می‌کند و یکی با دشمنی. خدا را شکر به هیچ‌کدام اهمیت نمی‌دهیم.»

اکبری معتقد است بعضی‌ها با این دشمنی‌ها، عقده‌هایشان را باز می‌کنند: «این روزها یکسری با شاهمیری دشمن هستند و می‌خواهند او را به‌واسطه سعید خراب کنند، یکسری هم از طریق شاهمیری، سعید را خراب کنند. این کارها درست نیست. با واقعیت فرق می‌کند. در واقع یکسری افراد عقده‌هایشان را روی افراد دیگری پیاده می‌کنند.»

او هنوز هم اصرار دارد، ویدئو چک بود، تیمش برنده بازی با بانک سرمایه می‌شد: «این حرف، حرف تنها من نیست. حرف خیلی‌هاست. البته من نمی‌گویم داور باعث باخت تیمم شد. از شاهمیری هم به عنوان یک داور خوب جهانی دفاع می‌کنم. اما در بازی به این سنگینی اگر ویدئو چک بود، این اتفاقات کوچک هم نمی‌افتاد. اما با سرعت بالای توپ، اشتباه پیش می‌آید. در اشتباهات هم عمدی در کار نبود. اما اگر ویدئو چک بود حتی همان خطای سهوی هم در بازبینی پیش نمی‌آمد.»

سرمربی والیبال پیکان با این‌که به قول خودش تیمش ضرر کرده اما می‌گوید: «درست است تیمم در بازی متضرر شد، ولی هیچ اعتراض و انتقادی به قضاوت شاهمیری ندارم. چرا که داور خوبی است. داوری که فینال المپیک و لیگ جهانی را سوت می‌زند، حرفی باقی نمی‌ماند.»

اکبری جدای از نتیجه، بازی را قشنگ می‌داند: «انصافا بازی با بانک سرمایه، بازی خیلی خوبی بود. از نظر فنی هم سرمایه و هم ما خیلی قشنگ بازی کردیم. سطح بازی هم بالا بود. من با این‌که باختیم،از تیمم راضی هستم و حتی تماشاگران بازی هم لذت بردند.»

او از پس گرفتن کارت بازی تیمش به خاطر بدهی، برای شروع دور برگشت، بی‌اطلاع است:«من الان دارم از شما می‌شنوم.»

به نظر سرمربی پیکان دور برگشت،جای اشتباه نیست: «در دور برگشت همه تیم‌ها سعی می‌کنند حداقل اشتباه را مرتکب شوند. شک نکنید تیم‌ها راحت و هماهنگ‌تر از نیم فصل اول کار می‌کنند. بنابراین برای ما هم جای اشتباه وجود ندارد. ما هم با برنامه خیلی خوبی که داریم به اوج می‌رسیم و هر چه جلوتر برویم بهترکار می‌کنیم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها