انتقال سردار به لیورپول در ابهام

سردار آزمون، مهاجم تیم ملی ایران به احتمال فراوان به لیورپول نمی‌رود. اگر چه این باشگاه انگلیسی، مهاجم تیم ملی ایران و باشگاه روستوف را زیر نظر دارد و بدش نمی‌آید او را جذب کند.
کد خبر: ۹۷۸۱۳۴

نماینده این باشگاه در هلند هم تماشاگر بازی سردار مقابل آیندهوون در لیگ قهرمانان اروپا بود. البته سردار آن شب نتوانست خوش بدرخشد چراکه تیم روستوف به طور کلی عملکرد خوبی نداشت. خبرهای رسیده از روسیه حکایت دارد، سردار با توجه به وضعیت بدنی‌اش قصد ندارد به باشگاه بزرگی چون لیورپول ملحق شود چراکه نزدیکانش اعتقاد دارند این انتقال به شکست می‌انجامد. کارلوس کی‌روش به بازیکنان تیم ملی تاکید کرده، به جایی بروند که بتوانند بازی کنند.

لیورپول باشگاه بزرگی است، ولی در صورتی که سردار به این تیم برود، احتمال نیمکت‌نشینی‌اش بسیار زیاد خواهد بود. آزمون در لیگ روسیه نشان داد، هنوز از نظر بدنی نتوانسته به کیفیت بالایی برسد و نیاز به کار و تمرین بیشتری دارد. لیگ برتر انگلیس هم لیگی فیزیکی است و بازیکنان، شرایط سختی برای بازی در آنجا دارند. به همین دلیل سردار هم به این نتیجه رسیده که نمی‌تواند در باشگاهی چون لیورپول بازی کند و بهتر است به جایی برود که بتواند در آنجا فیکس بازی کند. هنوز اطلاعات زیادی در این زمینه فاش نشده، ولی بعید نیست که سردار یک فصل دیگر در روسیه بماند یا این که به تیمی کوچک‌تر از لیورپول برود تا بتواند پله پله پیشرفت کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها