عذرخواهی محمود صادقی از رئیس قوه قضائیه

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: از رئیس دستگاه قضا عذرخواهی می کنم.
کد خبر: ۹۷۷۴۹۷
عذرخواهی محمود صادقی از رئیس قوه قضائیه

به گزارش جام جم آنلاین از ایلنا، محمود صادقی گفت: بنده در جلسه‌ای که در شیراز (روز دانشجو) داشتم، اظهارات تندی نسبت به رئیس قوه قضائیه داشتم که جا دارد در اینجا بابت آن از رئیس دستگاه قضا عذرخواهی کنم.

{$convert_old_media}
newsQrCode
ارسال نظرات انتشار یافته: ۲
شیرازی
Spain
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۱
وای بر ما با این نمایندگان .....
رحیم
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۱
بنده خدا

نیازمندی ها