در هفته‌های اخیر شاهد موج جدید تخریب علیه قوه قضاییه هستیم اما باید به این نکته مهم توجه داشت که در این هجمه‌ها، تنها هدف قوه قضاییه نیست بلکه پروژه‌ای است که اصل نظام و جمهوری اسلامی ایران را هدف قرارداده است.
کد خبر: ۹۷۸۳۴۵
تخریب قوه قضاییه با هدف تضعیف نظام

بعد از گذشت نزدیک به چهار دهه از انقلاب هنوز شاهدیم که گاهی قوه قضاییه، دولت یا مجلس مورد هجمه قرار می‌گیرند و دلیل آن این است که دشمن با اصل نظام دچار مشکل است و می‌خواهد اعتماد عمومی را که مردم نسبت به اصل نظام داشته و آن‌ را در دوره‌های مختلف انتخابات و راهپیمایی‌ها نشان داده‌اند کمرنگ کند، لذا در تلاش است تا میان نظام و مردم فاصله بیندازد.

از آنجایی‌که رئیس قوه قضاییه منصوب رهبری است بیشترین هجمه به ایشان صورت می‌گیرد همچنان‌که شاهدیم نهادهای دیگری از جمله سپاه پاسداران و شورای نگهبان نیز هدف بیشترین تخریب‌ها هستند، لذا این اتفاقات نشان می‌دهد هسته‌ای برای تخریب نظام وجود دارد که عمدتا در خارج مرزهای کشور فعال است.

نتیجه تفکرات و تصمیمات هسته‌های تخریب، در رادیوهای بیگانه یا شبکه‌های تلویزیونی ماهواره‌ای، قابل ملاحظه است و این نشان می‌دهد که این اتفاقات، همسو و در یک زمان، پیگیری می‌شود.

متاسفانه در داخل کشور نیز عناصری آگاهانه یا گاهی ناآگاهانه، فریب این موج را می‌خورند و بلندگوی کسانی می‌شوند که قصد تخریب ارکان نظام را دارند. بحث حساب‌های قوه قضاییه که یکی دو ماه است خیلی پررنگ از سوی عده‌ای دنبال می‌شود، یکی از این موارد است.

بنده به عنوان رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس چندی قبل به قوه قضاییه مراجعه و تمامی اسناد بانکی این قوه را برگ به برگ بررسی کردم.

بینی و بین‌الله حتی یک مورد حساب به اسم رئیس قوه قضاییه وجود نداشته و تمام حساب‌هایی که مطرح شده و رسانه‌های بیگانه و برخی آقایان در داخل از آن نام بردند به نام قوه قضاییه است و حساب‌ها دارای ذی‌حسابی، حسابدار و سند هزینه‌ای بوده و بسیار دقیق است.

به هر ترتیب با در کنار هم قراردادن شواهد و قرائن می‌توان دریافت که تمامی این تخریب‌ها دارای هسته‌ای متمرکز در خارج از کشور است که توسط ضد انقلاب هدایت می‌شود و کشورهای مخالف، مثل آمریکا و انگلیس از حامیان آن هستند. البته در داخل هم عده‌ای آگاهانه و تعداد زیادی ناآگاهانه به دنبال این جریان حرکت می‌کنند.

به نظر می‌رسد مردم در مورد مطالبی که گفته می‌شود باید بیشتر دقت داشته باشند و بعد از رویت سند و مدرک، ادعاها را بپذیرند و در ضمن افرادی که دارای تریبون هستند اعم از نمایندگان، اصحاب رسانه، سایت‌ها یا فضای مجازی باید انصاف را رعایت کرده و اگر موضوعی را مستند نمی‌دانند ذهنیت جامعه را خراب نکنند.

اللهیار ملکشاهی - رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
حاجی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۳
۰
۰
چرا هر چی میشه سریع به طرف مقابل هزار و یك جور برچسب می زنند كه تو با اون طرفی ها دستت توو یه كاسه اس؟
چرا نسبت به سوالای مردم و نماینده ها شفاف سازی نمیشه؟
شاید سوال كننده دچار اشتباه شده باشه
رینگ بوكس كه نیست!
حمید
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۳
۰
۰
هیچ قوه ای كاملا پاك نیست

نیازمندی ها