در بیست و پنجمین اجلاس سراسری نماز، از صدا و سیما به عنوان رسانه‌ای موثر و پیشگام در تبلیغ و ترویج نماز قدردانی شد.
کد خبر: ۹۷۶۸۸۹

به گزارش روابط‌عمومی رسانه ملی، در بیست و پنجمین اجلاس سراسری نماز که در استان البرز و با حضور 1500 عضو فعال در حوزه نماز برگزار شد، هیات داوران ستاد اقامه نماز کشور، عملکرد سازمان صدا و سیما را در سال 95 شایسته قدردانی دانست و با اعطای سپاس‌نامه‌ای‌ از رسانه ملی برای فعالیت‌های شایسته در حوزه نماز تقدیر و تشکر شد. حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرمضان موسوی‌مقدم، قائم‌مقام رئیس سازمان صداوسیما با حضور در این اجلاس این تقدیرنامه را دریافت کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌مقدم در یادداشتی ضمن اشاره به اهمیت نماز در زندگی فردی و اجتماعی، بر وظیفه رسانه ملی در ترویج، تبیین و تشریح فلسفه نماز تاکید کرد.

در بخشی از این یادداشت آمده است: «رسانه ملی مهم‌ترین وظیفه‌ای که به عهده دارد ترویج و تبیین و تشریح فلسفه نماز و آثار و برکات آن است تا مخاطبان لذت و حلاوت این عبادت سراسر اثربخش را در وجود و اجتماع خود بالعیان نظاره کنند.»

همچنین صدا و سیمای مرکز البرز در این اجلاس به عنوان مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی از ماه‌ها قبل فعالیت تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی خود را با برگزاری نشست‌های تخصصی و تهیه و تولید برنامه‌های مختلف شروع کرد. علی رامک، مدیرکل مرکز البرز و مسئول کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات اجلاس بیست و پنجم گفت: این مرکز با پخش 5724 برنامه با موضوع نماز در جهت فرهنگ‌سازی و آماده‌سازی اذهان در این زمینه اقدام کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها