فاتحان هفته هشتم لیگ برتر والیبال چه تیم‌هایی هستند؟ برای پاسخ به این پرسش فقط چند ساعت صبر کنید تا بازی‌های امروز به پایان برسد؛ رقابت‌هایی که در تهران (دوبازی)، آمل، ارومیه، گنبد و اردکان برگزار می‌شود تا رده‌بندی تیم‌ها در آن دستخوش تغییر و تحول شود.
کد خبر: ۹۷۱۴۲۱

جدال تهرانی‌ها

در نخستین بازی در خانه والیبال تهران دو تیم پایتخت نشین بانک سرمایه و پارسه به مصاف یکدیگر می‌روند تا شهرآوردی دیگر بین تیم‌های پرتعداد تهرانی لیگ سی‌ام برگزار شود. این مسابقه، جدال تیم‌های جوان و باتجربه لیگ برتر است. پارسه پس از آسیب‌دیدگی پوریا فیاضی و علی‌اصغر مجرد، نتایج خوبی نگرفته است. در عوض تیم سرمایه این هفته فرهاد قائمی را پس از پشت‌سرگذاشتن دوران نقاهتش در اختیار دارد.

بازی حساس

حساس‌ترین بازی این هفته میان دو تیم مدعی پیکان تهران و صالحین ورامین برگزار می‌شود. محمد ترکاشوند و لشکر هواداران ورامینی برای رویارویی با پرافتخارترین تیم والیبال ایران و یکی از اصلی‌‌ترین مدعیان قهرمانی جام سی‌ام به تهران می‌آیند. پیمان اکبری و تیمش به دلیل رقابت تنگاتنگ با سرمایه برای صدرنشینی به این پیروزی نیاز دارد. تیم بحران‌زده شهرداری ارومیه به دیدار همنام اراکی خود می‌رود؛ جایی که شاگردان تراویتسا پس از دو هفته ناکامی خارج از خانه، اینک فرصت دارند با حمایت هواداران در خانه از سد یاران علی نقدی عبور کنند.

دربی تیم‌های شمالی را شهرداری ساری با هاوش گنبد برگزار می‌کنند. تیم ساروی‌ها با بهزاد محمودی، یکی از تیم‌های خوب این‌دوره است و بدون تردید گنبدی‌ها در خانه خودشان از دست این تیم در امان نیستند و اگر بخواهند بازی را دست پر ترک کنند باید با تمام توان به میدان بیایند.

تیم‌های خاتم اردکان و سایپای تهران در اردکان و کاله و شهرداری تبریز در آمل برگزارکنندگان بازی‌های دیگر هفته هشتم لیگ برتر والیبال هستند.

اولویت دوم

بهروز عطایی، سرمربی تیم والیبال کاله می‌گوید: نتیجه‌گیری در لیگ اولویت دوم ماست، زیرا آماده‌سازی بازیکنان و هماهنگی میان آنها را در دستور کار داریم که خوشبختانه این اتفاق هم افتاده است و تاکنون پس از هر بازی بخوبی عملکرد شاگردانم را بررسی می‌کنم و نقاط ضعف به آنها گوشزد می‌شود.

پاسورهای بداخلاق

تیم پیکان ملی‌پوشان متعددی از جمله سعید معروف، امیر غفور، جواد معنوی‌نژاد، مهدی مرندی و مصطفی شریفات را در ترکیب دارد و روی کاغذ و از نظر آماری نباید مشکل خاصی برابر نماینده ورامین داشته باشد، اما عملکرد صالحین ورامین قابل پیش‌بینی نیست، زیرا ملی‌پوشان با تجربه‌ای را که در گذشته در تیم ملی حضور داشتند همانند امیر حسینی، حسام بخششی، محمد محمدکاظم و حمزه زرینی در اختیار دارد. این موضوع می‌تواند جذابیت‌های این دیدار را دو چندان کند. تقابل معروف و امیر حسینی، دو پاسور از دو نسل بازیکنان والیبال ایران هم جالب است بویژه از این منظر که در هفته‌های اخیر خیلی‌ها این دو را در فهرست بازیکنان بداخلاق لیگ قرار داده‌اند.

عصبانیت کارخانه

مصطفی کارخانه، سرمربی تیم سرمایه این روزها از دست خیلی‌ها عصبانی است.

او با انتقاد از افرادی که دائم درباره تعداد ملی‌پوشان تیم بانک سرمایه صحبت می‌کنند، گفته است: نمی‌دانم چرا تا این‌حد شیطنت می‌کنند؟ هیچ چیز جز حسادت نیست. آدم‌هایی کوچک هستند که این کارها را انجام می‌دهند. گفتن این صحبت‌ها،حب و بغض است. خودشان وجود ندارند تیم درست کنند، به این دلیل از تیم ما انتقاد می‌کنند.

شهرها و بازی‌ها

تهران، ساعت 15 و 30 دقیقه، خانه والیبال/ پارسه ـ بانک سرمایه

ساعت 17 و 30 دقیقه/ پیکان ـ صالحین ورامین

گنبد، سالن المپیک، ساعت 17 و 30 دقیقه / هاوش ـ شهرداری ساری

اردکان، سالن آیت‌الله خاتمی، ساعت 17/ خاتم ـ سایپا تهران

آمل، سالن پیامبر اعظم(ص)، ساعت 17/ کاله ـ شهرداری تبریز

ارومیه، سالن غدیر، ساعت 17/ شهرداری ا رومیه ـ شهرداری اراک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها