اشکالات سیستم عامل آی او اس (iOS) اپل موجب دل زدگی و آزردگی یک سری از کاربران این سیستم عامل پردردسر از موبایل‌های آیفون شده است.
کد خبر: ۹۷۱۲۳۲
گوشی‌های اندرویدی که به خاطرشان از خیر آیفون می‌گذرید

خوب اگر شما هم جزو این دسته از کاربران هستید و دیگر نمی‌خواهید گوشی آیفون بخرید، رفتن از سوی آی او اس به سوی سیستم عامل اندروید و گوشی‌هایی که بر این بستر نرم‌افزاری می‌تازند یک راه حل اساسی برای شما است.

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از چیت شیت، هر کاربری که گوشی آیفون (iPhone) داشته باشد، می‌تواند دلیل علاقه فراوانش به این تلفن همراه هوشمند(اسمارت‌فون) را به شما بگوید. اما از اینها گذشته خیلی اشکالات در سیستم عامل آی او اس (iOS) اپل وجود دارد که موجب دل زدگی و آزردگی یک سری از کاربران این سیستم عامل پردردسر از موبایل‌های آیفون شده است. خوب اگر شما هم جزو این دسته از کاربران هستید و دیگر نمی‌خواهید گوشی آیفون بخرید، رفتن از سوی آی او اس به سوی سیستم عامل اندروید و گوشی‌هایی که بر این بستر نرم‌افزاری می‌تازند می‌تواند راهکار مناسبی برای شما باشد.

اکنون یکی از بهترین موقعیت‌ها برای خرید یک گوشی اندرویدی است. چرا که اسمارت‌فون‌ها هر روز بیش از پیش جذاب‌تر می‌شوند و این بدین معناست که شما دیگر مجبور نیستید قیمت‌های 700، 800 دلاری یا بیشتر را برای خرید یک تلفن همراه خوب و پیشرفته اندرویدی بپردازید. با این حال قبول داریم که انتخاب بهترین گوشی اندرویدی بین این‌همه موبایل بی‌نظیر و خوب با این همه قابلیت و کارایی در بازار کار چندان آسانی هم نیست.

برای همین قصد داریم 2 نوع از بهترین گوشی‌های اندرویدی عالی را به شما معرفی کنیم. این گوشی ها آنقدر جالب هستند که حتی ممکن است طرفداران پر و پا قرص آیفون را وادار کنند از خیر گوشی اپلشان گذشته و به گوشی‌های اندرویدی روی بیاورند.

  1. Google Pixel و Pixel XL

اسمارت فون‌های گوگل پیکسل و گوگل پیکسل ایکس ال با جثه‌ای بزرگتر از آن هر 2 از جاذبه‌های زیادی برخوردارند. مخصوصا اگر شما به دنبال گوشی‌هایی باشید که به آیفون شباهت دارند. یکی از اولین نکاتی که در مورد این اسمارت‌فون به چشم می‌آید، شباهت بسیار زیاد آن به آیفون است که مانند آن در 2 اندازه به بازار آمده و هر 2 مدلش هم قیمت آیفون است. برای اولین بار تولید آن از نظر سخت افزار و نرم افزار زیر نظر خود گوگل انجام شده و برای بسیاری از دوستداران آیفون شاید تنها گوشی باشد که بتواند آنها را قانع کند تا قید آیفون را زده و پا به دنیای یک گوشی اندرویدی بگذارند که هیچیک از نقص‌ها و اشکالات کندی بروزرسانی موبایل‌های اندرویدی دیگر را ندارد. اسمارت فون گوگل پیکسل با قیمت‌های متفاوت 2.799.000 الی 3.700.000 تومان در بازار داخلی موجود است اما گوشی پیکسل ایکس ال هنوز در بازار موجود نیست. قیمت جهانی برای پیکسل 5 اینچی 650 دلار و برای پیکسل ایکس ال 5.5 اینچی 770 دلار است.

2.LG V20

یکی دیگر از گوشی‌های جایگزین آیفون ال جی وی 20 است. این گوشی می تواند یکی از انتخاب‌های عالی برای دوستداران آیفون که به دنبال موبایل‌های بزرگ و قدرتمند هستند، باشد. مشخصات اسمارت‌فون V20 از جذابیت خاصی برخوردار است و شرکت ال جی وعده داده این تلفن همراه مزایای زیادی را از نظر کارایی و کیفیت دوربین ارائه می‌دهد. این اسمارت‌فون از قابلیت‌های بی‌نظیر خاص خودش نظیر صفحه نمایش دوم در بالای صفحه نمایش اصلی، سیستم دوربین دوبل که لنز زاویه باز نیز در آن گنجانده شده ، بهره برده است. به علاوه این‌که اولین گوشی غیر گوگلی است که قرار است با سیستم عامل اندروید نگارش 7.0 نوقا (Nougat) راهی بازار شود که برای اولین موبایل اندرویدی شما امتیاز بزرگی است.

این گوشی را در بازار با قیمتی بین 1.845.000 الی 2.169.000 تومان، قیمت‌گذاری کرده‌اند.

مترجم: جواد ودودزاده جام‌جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
رضا
-
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
۰
۰
همچین میگید دل زدگی از اشكالات ios انگار انروید عالی كار میكنه در صورتی كه انروید آش و لاشترین سیستم عامل گوشیه IOS هر چی اشكال داشته باشه خیلی بهتر و با ثبات تر از اندرویده من خودم گوشیم اندرویدیه تقریبا هر روز هنگه بقیه اندرویدیها هم بهتر از ما نیستند.

نیازمندی ها