با صدور پیامی؛

رهبر انقلاب، درگذشت خانم مرضیه حدیدچی دباغ را تسلیت گفتند

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی، درگذشت بانوی مبارز و انقلابیِ خستگی ناپذیر خانم مرضیه حدیدچی دباغ را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۹۶۹۷۷۳
رهبر انقلاب، درگذشت خانم مرضیه حدیدچی دباغ را تسلیت گفتند

به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری، متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت بانوی مبارز و انقلابیِ خستگی ناپذیر خانم مرضیه حدیدچی دباغ را به بازماندگان محترم و دوستان و همرزمان ایشان تسلیت می گویم.

این بانوی شجاع و فداکار در دوران طاغوت در شمار مبارزان مؤمنی بود که زندان و شکنجه های شدید نتوانست او را از این راه دشوار منصرف کند و در دوران جمهوری اسلامی نیز در مسئولیت هایی مانند فرماندهی سپاه پاسداران در همدان و نمایندگی مجلس شورای اسلامی و تدریس در دانشگاه و حضور در سازمان های خدماتی انجام وظیفه کرد و مفتخر به عضویت در هیئت اعزامی امام راحل برای رسانیدن نامه معروف ایشان به سران شوروی سابق شد. غفران و رضوان الهی شامل حال این بانوی با اخلاص و فداکار باد.

سید علی خامنه ای

۲۷ آبان ۱۳۹۵

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
فردین
-
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
۰
۰
إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ. روح پاك این مبارز نستوه ورنج كشیده فی سبیل الله با سیده النساء العالمین حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها محشور باد۰ فاتحه مع الصلوات۰عروج ملكوتی این مبارزه نستوه و یار دیرین نهضت امام خمینی را به مقام معظم رهبری و خانواده بزرگوار آن مرحومه تسلیت میگویم۰ ایشان مصداق زنده حدیث شریف نبوی « افضل الجهاد كلمه الحق عند السلطان الجائر» بودند كه با مقاومت خود در شكنجه گاههای رژیم ستمشاهی ، سیاهی شب را در نوردیده و به سپیده پیروزی رسیدند۰

نیازمندی ها