روز گذشته و در ششمین روز از نمایشگاه مطبوعات،‌ عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان با حضور در غرفه جام‌جم درباره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و نیز انتخاب دونالد ترامپ صحبت کرد. محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز درباره عملکرد فیلترینگ دولت یازدهم توضیحاتی ارائه کرد.
کد خبر: ۹۶۶۹۳۶

دیروز سیدعباس صالحی معاون فرهنگی وزیر ارشاد نیز مهمان غرفه جام‌جم بود. او که در ابتدای دوران فعالیتش در معاونت فرهنگی،از روزنامه جام‌جم بازدید کرده بود، پیگیر صفحات فرهنگ و هنر روزنامه بود.

حسین محب اهری بازیگر دوست داشتنی که با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کند، دیگر مهمان غرفه روزنامه ما بود. او گفت که تمام فعالیت‌های هنری‌اش را به دلیل بیماری قطع کرده و بزودی عمل پیوند مغز استخوان خواهد داشت.

داریوش کاردان، مجری باسابقه تلویزیون نیز درباره آخرین فعالیت‌هایش در تلویزیون صحبت کرد. علی شیرازی از خوشنویسان پرسابقه کشورمان نیز درباره آخرین نمایشگاهش در استانبول سخن گفت. محسن پورکیانی مدیرعامل بیمه ایران و محمدرضا خانی مدیرعامل بانک سرمایه نیز از دیگر مهمانان روز گذشته جام‌جم بودند.

اما بستن در اصلی شبستان دیروز مشکلاتی را برای بازدیدکنندگان به وجود آورد. مردم بر اثر یک تصمیم غیرکارشناسی ناچار شدند فقط از ورودی شماره 15 وارد شبستان شوند و برای این منظور مجبور بودند به طبقه دوم شبستان بروند و از آنجا وارد طبقه همکف شوند. این موضوع انتقاد غرفه داران را هم در پی داشت.

نکته دیگر درباره نمایشگاه، نبود حتی یک دستگاه کارتخوان در مصلاست. این موضوع سبب شده بسیاری از بازدیدکنندگان که نیاز به استفاده از عابربانک دارند با مشکل مواجه شوند.

سجاد روشنی

فرهنگ و هنر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها