رویت یک زن عجیب و غریب در یک عکس جدید باعث حیرت و سردرگمی بسیاری شده است.
کد خبر: ۹۶۶۲۳۹
شبح مرموز در یک عکس جنجال به پا کرد (عکس)

به گزارش جام جم آنلاین ، این عکس در پارک هوسپیتان شهر لیورپول گرفته شده است. پس از انتشار این عکس افرادی که در عکس حضور دارند متوجه غریبه ای در میان خودشان شدند که قبلا او را ندیده بودند.

پرس و جوها برای یافتن پاسخ این سوال که این زن چه کسی است به جایی نرسید. شاید او رهگذری بوده که بدون دلیل در میان عکس گیرندگان قرار گرفته و با آنها عکس گرفته اما ظاهر این زن چندان عادی نیست. به خصوص فردی که زن جلوی ایستاده می گوید در زمان گرفتن عکس چنین شخصی جلوی او نبوده است.

برخی می گویند این یک شیطنت است و عکس دستکاری شده اما برخی دیگر ثابت کرده اند این عکس با هیچ نرم افزاری دستکاری نشده است.

به هر حال معمای زن مرموز در یک عکس جنجالی هنوز بدون پاسخ باقی مانده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۹
نصیب
-
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
۰
۰
كاملاً معلومه عكس دستكاری شده ، نكته جالب و مسخره تو همه این عكسایی كه ادعا میكنن روح و شبح توشونه اینكه این اشخاص خیالی همه شون چهره ناواضح دارن ، در صورتیكه افرادی كه با چشم موفق به دیدن جن یا روح شدن میگن كه دقیقاً چهره اونها واضح بوده ولی تو عكسای تخیلی همیشه این اشباح انگار تو سایه و هوای گرگ و میش وایسادن . به هرحال ممنون از جام جم به خاطر تنوع اخباراش .
م
-
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
۰
۰
اینكه دو تا عكس شبهه داره یكی هم قیافه مرد دقیقا پایین عكس زنه هستش
امید
-
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
۰
۰
اگر یك كشور دیگه غیر از انگلیس بود باور پذیرتر بود انگلیسیها به شدت خرافه ای هستند.
علی تهرانی
-
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
۰
۰
باسلام:صدرصد فتوشاپه دهه 50 یا 60 میلادیه .به این علت كه شبح دارای سایه نمیباشد .اگر توجه بفرمائید سرشبح روی یقه سفید اون آقا افتاده است .ونیمی از بدن اورا استتار كرده است .وسر خانم پائینی كمی به سمت راست متمایل شده است تا فتوشاپ كارآنزمان بتواند خوب این عكس را جاسازی كند.واینكه اگر دوربین دارای فلش باشد نور از شبح رد میشود ونمیتواند اورا به این شكل عكسبرداری كند.طبق دستور عكاسباشی افراد زنده یكبار بدون این شخص عكس انداخته اند ودوباره با فرد شبح نما عكس گرفته اند .
ن
-
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
۰
۰
خوب شبح است دیگر
رضا
-
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
۰
۰
فتوشاپ
بهمن
-
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
۰
۰
یا قمر بنی هاشم
ناشناس
-
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
۰
۰
آدم یاد فیلم دیگران میفته
رزمنده
-
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
۰
۰
خدابیامرز مایكل جكسونه! خوش اومدی برادر. نه ببخشید خواهر!
آقا اصلا به من چه! هرچی!

نیازمندی ها