گفت‌وگوی تخصصی جام‌جم با آرش معیریان، کارگردان فیلم «آس و پاس»

جذب مردم به هر قیمت، مصداق ابتذال است

آرش معیریان،‌کارگردان فیلم «آس و پاس» در گفت و گو با جام جم آنلاین:

«عشق من سینما» را می سازم / سینماهای شهرداری با خنده مشکل دارند!

آرش معیریان کارگردان 45 ساله سینمای ماست که آثارش در سینماها همواره پر فروش بوده و در تلویزیون هم یکی دو سریالی که ساخته است مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است، نمونه اش فیلم «کما» که در زمان خودش یک اتفاق در سینمای کمدی بود یا سریال تلویزیونی «سایه روشن» و «جلال الدین» که بینندگان پر و پا قرصی داشت.
کد خبر: ۹۶۵۹۵۸
«عشق من سینما» را می سازم / سینماهای شهرداری با خنده مشکل دارند!

به گزارش جام جم آنلاین، به بهانه اکران فیلم سینمایی «آس و پاس» ساخته آرش معیریان که آرام آرام مرز یک میلیارد تومان فروش را پشت سر می گذارد گپ و گفت کوتاهی با کارگردان آن داشتیم.

گفت و گوی ما با معیریان به قول سینمایی ها با یک فلش فوروارد آغاز شد، از او درباره کار تازه اش پرسیدیم و پاسخ داد: فعلا در حال آماده سازی فیلمنامه کار جدیدم هستم که «عشق من سینما» نام دارد، به گفته معیریان فیلمنامه را محمد رعیت‌پور نوشته است که در کارنامه اش نوشتن فیلمنامه‌هایی نظیر خوش شانس، آلونک و زنگ خراب است، لطفا در بزنید به چشم می خورد.

معیریان درباره موضوع فیلم هم توضیح داد: داستان فیلم درباره یک هنرجوی سینماست که رویای هالیوود در سر دارد و در این مسیر اتفاق و آشنایی های بامزه ای برایش رخ می دهد.

به گفته این کارگردان، «عشق من سینما» فعلا در مرحله بازنویسی فیلمنامه است و جذب سرمایه گذار و قطعا به جشنواره امسال فیلم فجر نمی‌رسد.

بخش دوم گفت و گو با آرش معیریان به فیلم آس و پاس اختصاص داشت، فیلمی با نقش آفرینی بازیگرانی همچون محمدرضا شریفی‌نیا، محمدرضا هدایتی، سحر قریشی، حسام نواب صفوی، لیلا بلوکات و بهاره رهنما که با توجه به مضمون کمدی اش خیلی خوب مورد استقبال قرار گرفته است اما معیریان درباره اکران آن گلایه هایی دارد و در این رابطه گفت: متاسفانه سینماهای متعلق به شهرداری تهران گویا با شاد بودن و بانشاط بودن مردم و خندیدن شان مشکل دارند، فیلم ما را در سینماهایشان و بخصوص پردیس ملت اکران نکردند ولی با این وجود فقط همین دو روز گذشته 170 میلیون تومان فروش داشته است. امیدوارم یک بازنگری در مدیریت سینمایی شهرداری تهران صورت بگیرد و به نشاط و شادی مردم هم اهمیت بدهند، این فیلم واقعا مشکلی هم ندارد می بینید که حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی که برخی فیلم ها را اکران نمی کند این فیلم را در سینماهایش به نمایش درآورده است.

پرسش پایانی ما از معیریان نقل و انتقالات در وزارت ارشاد و جابه جایی وزیر ارشاد و آمدن صالحی امیری به جای علی جنتی بود و این که در دوره جدید شرایط را چگونه می بیند که او پاسخ داد: من اصولا کارگردان قانعی هستم اهل داد و بیداد و مصاحبه های آنچنانی نیستم از نظر من همه چیز خوب است و ان شاء الله بهتر هم خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
كامیار
-
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
۰
۰
یعنی حالم بهم خورد
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها