کفاشیان: با کی‌روش رفیقم و مشکلی نداریم / از ترس شما تیپ نمی‌زدم!

علی کفاشیان، رئیس سابق فدراسیون فوتبال، همچنان چهره‌ای محبوب برای خبرنگاران به حساب می‌آید. جدا از تمام انتقادهایی که به عملکرد او می‌شد، کفاشیان یکی از با‌ظرفیت‌ترین مدیران فوتبال بود. او هیچ‌گاه واکنش تندی به انتقادها نشان نداد.
کد خبر: ۹۶۵۲۵۵
کفاشیان: با کی‌روش رفیقم و مشکلی نداریم / از ترس شما تیپ نمی‌زدم!

به گزارش جام جم آنلاین ، او در حال حاضر نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال است و رئیس کمیته فوتسال هم به حساب می‌آید. کفاشیان هرچند با حضور در فوتسال کمی از فوتبال دور افتاده، ولی نامش با فوتبال عجین شده است. کفاشیان روز جمعه هم به تمرین تیم ملی رفت تا خبرساز شود، البته خبرسازی این اتفاق بیشتر به خاطر تیپ جالبی بود که رئیس زده بود. در این سال‌ها همواره همه عادت داشتند رئیس را با کت و شلوار ببینند، اما او در تمرین جمعه با کاپشنی متفاوت و همینطور شلوار جین ظاهر شد تا حتی کارلوس کی‌روش هم با دیدنش باب شوخی را باز کند و بگوید: «قبلا از این تیپ‌ها نمی‌زدی، نشناختم!» بعد از این اتفاق دقایقی با رئیس سابق فدراسیون فوتبال گپ زدیم و او توضیحاتی داد.

از ترس شما تیپ نمی‌زدم!

اولین سوال ما فان بود و از رئیس درباره تیپ جدیدش سوال کردیم که پاسخ داد: «قبلا هم این لباس‌ها را داشتم، ولی از ترس شما خبرنگارها نمی‌پوشیدم. کلی مطلب برایمان می‌نوشتید. به خاطر همین خوش‌تیپ نمی‌کردم! الان که دیگر رئیس نیستم راحت‌ترم و از این تیپ‌ها می‌زنم.»

رابطه من و کی‌روش بد نبود

کفاشیان درباره شوخی‌های خودش با کی‌روش و همین طور اتفاقات اخیر که نشان داد این دو رابطه خوبی با هم ندارند، می‌گوید: «رابطه من و کی‌روش هیچ‌وقت بد نبوده است. الان هم با هم دوست و هماهنگ هستیم و مشکلی نداریم. از قدیم با هم رفیق هستیم و این شایعات درباره اختلاف ما درست نیست.» البته کی‌روش چند بار علیه کفاشیان مصاحبه کرد و نشان داد از او ناراضی است. کارلوس اعتقاد داشت کفاشیان در کنفدراسیون فوتبال آسیا اقدامی به نفع تیم ملی نمی‌کند. رئیس هم می‌گوید: «من همیشه از تیم ملی دفاع کرده‌ام و در آینده هم این کار را خواهم کرد.»

کمیته انضباطی مستقل است

فیفا بتازگی آرای انضباطی شدیدی به خاطر اتفاقات بازی ایران و قطر صادر کرد. قبلا هم در بازی‌های مقدماتی این اتفاق‌ها افتاده، ولی آرا تا این حد شدید نبوده است. مثلا در بازی معروف ایران و کره جنوبی که با برد تیم ملی همراه شد، پس از پایان بازی اتفاقاتی افتاد و حتی یکی از نیمکت‌نشین‌های کره مشتی به سوشا زد، ولی فیفا حکم‌های شدیدی درباره آن بازی نداد، ولی این بار نشان داد با تیمی شوخی ندارد. پس از آن شایعه شد که چون کفاشیان در انتخابات فیفا به اینفانتینو رای نداده، او با ایرانی‌ها رابطه خوبی ندارد.

رئیس سابق فدراسیون اما می‌گوید: «نه اصلا این‌طور نیست. من همیشه در دوره ریاستم هم می‌گفتم. کمیته انضباطی مستقل است و حتی رئیس فدراسیون نمی‌تواند دخالت کوچکی در آن داشته باشد.»

اینفانتینو هم از کمیته انضباطی فیفا می‌ترسد

کفاشیان معتقد است روسا حتی از کمیته انضباطی می‌ترسند. او در این‌باره می‌گوید: «ببینید اینفانتینو هم اختیاری در کمیته انضباطی فیفا ندارد. این کمیته کاملا مستقل است و تصمیم را خودش می‌گیرد. همان‌طور که می‌دانید حتی رئیس فیفا هم از این کمیته می‌ترسد. شما ندیدید کمیته انضباطی با رئیس قبلی چکار کرد؟ پس نمی‌توانیم بگوییم اینفانتینو با ایران بد است و چنین رأیی را علیه ایران صادر کرده‌اند. در ضمن رای‌هایی که علیه قطری‌ها داده‌اند خیلی تندتر است.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها