اعترافات عامل قتل عام خانوادگی در شهرک آزادی

از 12 سال قبل تحت درمان روانپزشکم

عامل قتل عام خانوادگی در شهرک آزادی در تحقیقات قضایی مدعی شد، از 12 سال قبل به دلیل بیماری روحی تحت درمان روانپزشک است .
کد خبر: ۹۶۵۰۸۸

به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از ظهر جمعه و همزمان با گزارش قتل عام خانوادگی در شهرک آزادی خیابان تیر یکم غربی در دستور کار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. ماموران همراه بازپرس جنایی و تیم بررسی صحنه جرم در محل حاضر شده و با اجساد مرد جوان و دختر و پسر خردسالش در حالی روبه‌رو شدند که آنها با ضربه‌های چاقوی آشپزخانه از پای درآمده بودند. دختر ده ساله و مادر خانواده هم مجروح بودند که به بیمارستان منتقل شدند.

کارآگاهان با تحقیقات اولیه از همسایه‌ها متوجه شدند زن جوان به نام فرزانه عامل این جنایت خانوادگی است و قصد داشته خودش را بعد از این جنایت‌ها از پنجره طبقه دوم به پایین پرتاب کند که موفق به این کار نشده و با ورود همسایه‌ها به خانه ناکام مانده بود.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی در شعبه ششم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران، بازپرس جنایی برای رازگشایی از این جنایت خانوادگی در بیمارستان حاضر شد .

زن جوان به بازپرس گفت: مبتلا به بیماری روحی و روانی‌ام. 12 سال است تحت درمان هستم. به رفتارهای شوهرم سوءظن پیدا کرده و گمان می‌کردم می‌خواهد با زنی ازدواج کرده و سرم هوو بیاورد. نمی‌دانم چطور شد این قتل‌ها را انجام دادم. روز حادثه با برداشتتن چاقوی آشپزخانه ابتدا سراغ همسرم رفتم. چند ضربه‌ای به او زدم، بعد سمت فرزندانم رفتم و آنها را با همان چاقو کشتم.وی ادامه داد: آن روز انگار دچار توهم شده بودم. خودم را هم زخمی کرده و بعد می‌خواستم از پنجره به بیرون بیندازم و بکشم که همسایه‌ها مانع من شدند. باورم نمی‌شود که این قتل‌ها را انجام دادم. پس از تحقیقات اولیه بازپرس جنایی، متهم به قتل تحت نظر ماموران در بیمارستان قرار دارد.

بازپرس محسن مدیرروستا، رئیس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران در این باره به میزان گفت: بر اساس اعلام پزشک معالج متهم، او ظرف دو روز آینده از بیمارستان مرخص شده و برای بررسی سلامتی روحی و روانی به پزشکی قانونی اعزام خواهد شد.

وی افزود: همچنین دستور داده شد پزشکی که فرزانه ادعا می‌کند تحت درمان او بوده است، به اداره آگاهی احضار شود تا مشخص شود او در گذشته تحت درمان قرار داشته و در صورت تائید موضوع پرونده پزشکی او بررسی شود. هنوز مشخص نشده است که ارتباط همسر فرزانه با فرد دیگری صحت دارد یا ناشی از توهمات متهم است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها