گرافیک جی‌فورس GTX 1080 و صفحه‌نمایش 120 هرتزی ابزارهای تاخت و تاز پرقدرت این لپ‌تاپ در میدان نبرد بازی‌های رایانه‌ای هستند.
کد خبر: ۹۶۴۸۰۶
درخشش نوت‌بوک بازی‌خوری ROG G701VI ایسوس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از مکزیمم پی سی، شرکت ایسوس یک لپ‌تاپ بازی دیگر از سری راگ (ROG) خود پرده‌برداری کرد که با جمع کردن پردازنده CORE i7 – 6820HK بر اساس پلتفورم اسکای لیک و گرافیک (GPU) انویدیا جی‌فورس جی تی ایکس 1080 در کنار یکدیگر عملکرد پر قدرتی را ارائه می‌دهد.

به مانند هر رایانه فوق پیشرفته امروزی، ایسوس لپ ‌تاپ بازیخوری جدیدش را با گرافیک نیرو بر گرفته از فناوری پاسکال و آماده واقعیت مجازی (VR) آراسته ساخته است. حال به شما بستگی دار که بخواهید با تهیه یک هدست واقعیت مجازی از مزیت فوق‌العاده واقعیت مجازی وی آر استفاده ببرید.

به هر حال پنل صفحه نمایش فوق العاده سریع 120 هرتزی 17.3 اینچی و رزولوشن 1080p خواهی نخواهی در بازی و کارهای حرفه‌ای گرافیکی نقش مؤثر خود را اثبات خواهد کرد. به گفته ایسوس این اولین لپ‌تاپ با صفحه نمایش 120 هرتزی با قابلیت جی سینک (G-Sync) است.

برای بهره بردن صحیح از چنین صفحه نمایشی گرافیک انویدیا جی تی ایکس 1080 این لپ‌تاپ از سیکل ساعت اورکلاک برخوردار شده است. پیشتر رایانه‌های دسکتاپ از این مزیت سود می‌جسته اند و حالا بنابر ادعای ایسوس صفحه نمایش‌های لپ‌تاپ‌ها هم برای اولین بار از قابلیت نرخ تازه سازی تصویر بی‌نهایت سریع بهره‌مند شده‌اند.

پیکربندی حافظه رم این لپ‌تاپ 64 گیگابایت رم DDR4-2400 است اما ایسوس نوع و مقدار ظرفیت فضای ذخیره داده داخلی آن را ذکر نکرده است. سایت اگزوتیک پی سی نوشته که ممکن است این لپ‌تاپ 2 عدد درایو هارد وضعیت جامد 1 ترابایتی M.2 PCIe NVMe داشته باشد که یک مشخصه پر هزینه لپ‌‌‌تاپ‌های گران قیمت است.

نوت بوک G701VI از 3 درگاه اتصال یو اس بی 3.0 ، 2 عدد درگاه‌ نوع C (نسل 2)، درگاه های خروجی تصویر HDMI و مینی DisplayPort ، وب‌کم 1.2 مگاپیکسلی اچ دی، کارت شبکه وای – فای 802.11ac ، بلوتوث 4.0 و سیستم عامل ویندوز 10 بهره می‌برد. قیمت جهانی این لپ‌تاپ غول از 3099 دلار شروع می‌شود.

مترجم: جواد ودودزاده جام‌جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها