سیدجلال حسینی، مدافع با تجربه تیم ملی ماه خوبی را سپری کرده است. او دو بار در نظرسنجی «نود» اول شد و یک بار هم در تیم منتخب فرانس فوتبال در مقدماتی نهایی جام‌جهانی قرار گرفت. او در این سن و سال گویا به اوج پختگی رسیده و چیزهایی را تجربه می‌کند که در جوانی تجربه نکرده است. سیدجلال از مردم ایران تشکر ویژه‌ای می‌کند و می‌گوید انتخابش از سوی آنها یک افتخار است.
کد خبر: ۹۶۳۶۶۹

دست‌کم گرفتن سوریه سم است

خدا را شکر تیم ملی شرایط خوبی دارد. تمرینات‌مان را از روز دوشنبه آغاز کردیم. البته تیم هنوز کامل نشده است و به مرور زمان، لژیونرها هم اضافه می‌شوند. فکر می‌کنم هفته آینده تیم ما کامل شود. برای کل تیم بازی با کره جنوبی و آن شب به یادماندنی تمام شد و حالا با سوریه بازی داریم که جزو تیم‌های خوب گروه است. خیلی کار سختی مقابل این تیم خواهیم داشت. دست‌کم گرفتن حریف واقعا برای ما سم است.

ممنون از کسانی که پیام فرستادند

مرسی از هوادارانی که از دوشنبه شب پیگیر حال من بودند. خیلی‌ها پیام فرستادند و پرسیدند حالم چطور است. در تمرین دوشنبه با عزت‌الله پورقاز برخوردی داشتم که باعث شد در پای راستم احساس درد کنم. بعد از معاینه پزشک‌ها مشخص شد مصدومیتم جدی نیست و امروز(دیروز) هم در تمرین تیم ملی شرکت کردم.

خوابیدم و نظرسنجی نود را ندیدم

ما شب‌ها در اردوی تیم ملی زود می‌خوابیم به همین علت فقط متوجه شدم در نظرسنجی نود جزو بازیکنان برتر ده هفته اول لیگ برتر هستم. صبح که بیدار شدم متوجه شدم از سوی مردم به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شده ام. جا دارد از همه کسانی که به من رای دادند تشکر کنم، بخصوص پرسپولیسی‌های عزیز. باعث افتخار است که از سوی مردم انتخاب شدم. این فقط مسئولیت من را سنگین تر می‌کند. امیدوارم بتوانم جواب حمایت‌ها و محبت‌های مردم را بدهم.

تفکر خطرناکی است

این اصلا طرز فکر درستی نیست که بعضی‌ها می‌گویند تیم ملی به جام جهانی صعود کرده است. این تفکر خطرناکی است. خیلی وقت‌ها تیم‌های بزرگ هم با این تفکر شکست خورده‌اند. بازی با سوریه یکی از سخت‌ترین بازی‌های ماست و اگر قرار باشد حریف را دست کم بگیریم، بازنده خواهیم بود. سوریه تیم سختکوشی است. این را هم فراموش نکنید که آنها در مالزی بهتر بازی می‌کنند. سوریه موفق شد کره جنوبی را در مالزی متوقف کند پس ما هم کار سختی مقابل این تیم خواهیم داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها