مصطفی گودرزی دیباج در نشست خبری دهمین سوگواره بین‌المللی هنر عاشورایی اظهار کرد: امسال دهمین برنامه مربوط به یک همایش هنری مبتنی بر باورهای عاشورایی را رقم زدیم و خوشحالیم از این‌که خیمه برپا شده برای امام حسین(ع) ادامه داشته و امیدواریم آن را توسعه دهیم.
کد خبر: ۹۶۲۶۶۶

به گزارش مهر، دبیر هنری دهمین سوگواره هنر عاشورایی یادآور شد: از میان آثار، 83 اثر از هنرمندان دیگر کشورها بودند که امیدواریم با بضاعتی که داریم، بتوانیم برای این شرکت‌کنندگان، کارگاه‌های آموزشی برگزار کنیم.

محمد زرویی نصرآباد، معاون مرکز محافل و جشنواره‌ها در این نشست بیان کرد: فراخوان در سه بخش پوستر و پرچم، نقاشی و تصویرسازی در بهار امسال اعلام شد که در بخش تصویرسازی به صورت ویژه به موضوع حضرت قاسم بن حسن(ع) پرداخته شد. اختتامیه این رویداد روز سه‌شنبه ساعت 18 با قدردانی از برگزیدگان برگزار خواهد شد. کار ویژه‌ای در اختتامیه، اجرای زنده حجت اشرف‌زاده است.

زرویی نصرآباد خاطرنشان کرد: در مجموع 1109 اثر از 541 هنرمند به دبیرخانه ارسال شد که در بخش پوستر و پرچم 740 اثر، در بخش نقاشی 148 اثر و در بخش تصویرسازی 201 اثر دریافت کردیم که از بین این آثار 35 پوستر، 17 پرچم، 11 نقاشی و 46 تصویرسازی به نمایشگاه راه پیدا کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها