علیرضا حقیقی، دروازه‌بان شماره یک ایران در جام‌جهانی برزیل و جام ملت‌های استرالیا به احتمال فراوان در دیدار با سوریه فیکس است، چراکه بیرانوند این مسابقه را از دست داده است. البته هیچ‌کس از این اتفاق مطمئن نیست و بعضی‌ها اعتقاد دارند کی‌روش احتمالا اخباری را درون دروازه می‌گذارد.
کد خبر: ۹۶۱۲۲۳

این اختلاف نظرها ادامه دارد و در تمرینات تیم ملی مشخص می‌شود که کارلوس چه تصمیمی برای یکی از کلیدی‌ترین پست‌های خود می‌گیرد. اولین اتفاق این است که رشید مظاهری، دروازه‌بان ذوب‌آهن به احتمال زیاد به جای بیرانوند دعوت می‌شود. از سویی شاید گلر پرسپولیس هم نامش در فهرست باشد تا کادر فنی تیم ملی بتواند مصدومیت او را به‌طور کامل زیر نظر بگیرد. علیرضا حقیقی این روزها همچنان بدون تیم است و ترجیح می‌دهد درباره وضعیتش هم صحبتی نکند. او به صورت انفرادی تمریناتش را انجام می‌دهد و بعید به نظر می‌رسد در این حالت کی‌روش به حقیقی میدان دهد. از سویی این دروازه‌بان بسیار با تجربه‌تر از رشید مظاهری و اخباری است و کارلوس هم نشان داده از کسانی دوست دارد استفاده کند که با‌تجربه‌تر باشند. به همین دلیل حالا ابهام بزرگی به‌وجود آمده و نظرات درباره جانشین بیرانوند متفاوت است. کادر فنی تیم ملی به هر سه گلر مدنظر خود آماده‌باش داده ولی احتمالا گلر تیم ملی در جلسه آخر تمرینی قبل از بازی سوریه انتخاب می‌شود.

ناراحتی کی‌روش از بیرانوند!

شنیده‌های موثق حکایت از آن دارد که سرمربی تیم ملی از دست علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس ناراحت است. کارلوس کی‌روش همیشه روی وضعیت بازیکنان حساسیت زیادی دارد. به عنوان مثل وقتی پرویز مظلومی، مجتبی جباری مصدوم را در استقلال بازی داد و این اتفاق باعث شد او نزدیک به سه ماه از میادین دور باشد، اختلاف نظر بزرگی میان مربیان استقلال و تیم ملی به وجودآمد. آن روزها کی‌روش در مصاحبه‌های مختلف هم به گلایه از رفتار استقلالی‌ها با بازیکن مصدوم پرداخت، ولی آبی‌ها موضعگیری کردند و گفتند حرف‌های کی‌روش اشتباه است. کارلوس معتقد است نباید به بازیکن مصدوم بازی داده شود و اگر هم بازیکنی مصدوم می‌شود، بهتر است بسرعت به کادر فنی بگوید تا آنها در جریان باشند؛ مثلا آندو در جریان بازی تاریخی ایران و کره جنوبی دستش مو برداشت، ولی خودش متوجه این موضوع نشد و با دست بانداژ شده به زمین رفت. وقتی هم بازی تمام شد، کی‌روش به او گفت اگر می‌دانست این اتفاق برایش افتاده است، از زمین بازی تعویضش می‌کرد. حالا بیرانوند، گلر پرسپولیس با همین اتفاق روبه‌رو شده است.

او در دقایق ابتدایی بازی با استقلال خوزستان آسیب دید ولی 90 دقیقه در زمین ماند تا مصدومیتش تشدید شود. این مسأله باعث دلخوری کی‌روش از بیرانوند شده، چراکه معتقد است اگر او می‌دانست آسیب دیده، باید این موضوع را به کادر فنی‌اش می‌گفت. البته بیرانوند هم به نزدیکانش گفته تنها در دستش درد داشت و نمی‌دانست مصدومیتش این قدر جدی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها