بهنوش‌طباطبایی بازیگر،‌ بهروز شعیبی کارگردان و محمود رضوی تهیه‌کننده فیلم سیانور که این روزها برای اکران این فیلم در مشهد به‌سر می‌برند، برای زیارت به حرم امام هشتم (ع) رفتند و عکسی هم به یادگار گرفتند که در شبکه‌‌های اجتماعی منتشر شده است.
کد خبر: ۹۶۰۳۹۷

نقاشی‌های خاص

هنرمند کالیفرنیایی «John Pugh» متخصص کشیدن نقاشی‌هایی جالب و سه‌بعدی روی دیوار خانه‌ها و عمارت‌های فرانسه است. نقاشی او روی دیواری در لاس گاتوس در کالیفرنیا چشم را طوری فریب می‌دهد که گویی ساختمان تخریب شده !

درختان تار عنکبوتی!

یکی از غیرمنتظره‌ترین اثرات جانبی سیل پاکستان، میلیون‌ها عنکبوت بود که از درخت‌ها بالا رفتند تا از سیل در امان بمانند. آنها تارهای عظیمی روی درخت‌ها ساخته و باعث به وجود آمدن اشکال عجیبی شدند.

اسکناس‌های داخل مجسمه بودا

گروهــی ازکارشناسـان استرالیایی داخل مجسمه چوبی سر بودا یکی ازقدیمی‌ترین اسکناس‌های چاپ شده در جهان (با قدمت700 ساله) را پیدا کردند.

 

سبزیجات شکیل ژاپنی

کشاورزان ژاپنی برای پرورش میوه‌های شکیل، آنها را از زمان رشد در درون محفظه‌های مختلف پلاستیکی که شکل‌های مختلفی دارند، قرار می‌دهند. میوه‌ها بعد از اتمام رشد شکل ظرف را به خود می‌گیرد.

بزرگ‌ترین و سنگین‌ترین ناوشکن تاریخ

ناوشکن زام والت بزرگ‌ترین و سنگین‌ترین ناوشکن تاریخ و نخستین ناوشکنی است که کاملا بر اساس اصول پنهانکاری طراحی شده‌ است. شکل ظاهری این کشتی بسیار متمایز از کشتی‌های جنگی دیگر است. زام‌والت بدنه‌ای مقعر دارد که بیش از یکصد سال است در هیچ کشتی دیگری دیده نشده است. به گزارش فردا،‌ طول این کشتی 180 متر و وزن آن 14 هزار و 800 تن است که دو برابر ناوشکن‌های کلاس آرلی برک به حساب می‌آید و حتی از رزم ناوهای تایکندروگا هم سنگین‌تر است اما تعداد پرسنل این کشتی تنها 140 نفر است. این رقم کمتر از نصف دو کشتی مذکور است که استفاده گسترده زام‌والت از سیستم‌های خودکار را نشان می‌دهد. در مجموع 6/9 میلیارد دلار برای تحقیق و توسعه این ناوشکن هزینه شده و هزینه تولید اولین فروند این کشتی بدون احتساب هزینه‌های تحقیق حدود سه میلیارد و 450 میلیون دلار بوده‌است.

رژه‌ گوسفندان

دامداران اسپانیایی برای برگزاری یک جشنواره سنتی هزاران گوسفند را به خیابان‌های شهر مادرید آوردند. این جشنواره به منظور شکرگزاری برگزار می‌شود و مردم شهر مادرید با دامداران همکاری می‌کنند. از دیگر شهرهای اسپانیا هم برای شرکت در این جشنواره به مادرید می‌آیند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها