دو مرد که در ربودن مردی ناکام مانده و با سرقت خودرویش آن را به آتش کشیده بودند، در حالی دستگیر شده‌اند که در برابر دو پرونده آدم‌ربایی دیگر هم قرار گرفته‌اند.
کد خبر: ۹۵۹۵۰۶
3 آدم‌ربایی در پرونده ماموران قلابی

به گزارش جام‌جم، مردی میانسال سیزدهم تیر امسال به اداره آگاهی تهران مراجعه و از دو مامور قلابی شکایت کرد.

شاکی به افسر تحقیق گفت: من کشاورزهستم. شامگاه دوازدهم تیر امسال با خودروی پرشیایم به سمت خانه‌ام در سه‌راهی افسریه رفتم. به محض رسیدن به مقصد، دو مرد که یکی لباس پلیس به تن داشت، به سمتم آمده و مدعی شدند از ماموران اداره اطلاعات هستند و باید همراهشان برای تحقیقات بروم. آن دو سوار خودرویم شدند و خواستند که حرکت کنم. آنها مدام مرا تهدید می‌کردند. 200 متری که از خانه‌ام دور شدیم، خواستند توقف کنم. زنگ تلفن یکی از آنها به صدا درآمد و پیاده شد. من هم در این فرصت فرار کردم. اما آن دو مرد دوباره به سمتم حمله کرده و می‌خواستند مرا داخل خودرو بیندازند که راننده عبوری سر‌رسید و آنها با سوار شدن به خودرویم فرار کردند.

با دستور قضایی بازپرس وسیله ایرد موسی، رئیس شعبه پنجم دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 34 تهران، تحقیقات برای دستگیری متهمان فراری آغاز شد تا این که یک هفته بعد ماموران خودروی سرقتی شاکی را که در یکی از محله‌های شهریار به آتش کشیده و رها شده بود، یافتند. این در حالی بود که دو روز پیش ماموران باخبر شدند، این دو پلیس قلابی به اتهام مشارکت در ربودن دو مرد افغان و اخاذی از خانواده‌های آنها دستگیر شده‌اند.

دیروز متهمان برای ادامه تحقیقات به شعبه پنجم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 34 تهران رفتند و در مواجهه حضوری با شاکی، ربودن وی، آتش زدن خودرو و جعل عنوان پلیس را انکار کردند. این در حالی بود که شاکی در مواجهه حضوری با دو مرد متهم آنها را شناسایی کرد.

متهمان روانه بازداشتگاه پلیس آگاهی شدند. تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
معراج
-
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
۰
۰
سلام.چرا خبرهاتون اینقدر متناقضه؟؟؟؟؟دیروز همین خبر را به یه صورت دیگه تیتر زده بودید:معمای سوختن پرشیای سفید در اعترف مرد اخمو///و نوشته بودید راننده پرشیا همدست متهمین بوده و چون سند خودرو بنامش بوده ماشین را آتیش زده وبه عنوان شاكی عمل كرده كه مامورا متوجه میشن و دستگیرش میكنند.امروز نوشتید صاحب خودرو متهم نبوده و واقعا ماشینش و خودش را دزدیده بودن!!!!!!!!!!!!!!یه خبر و اینهمه تناقض؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اگه برای خواننده هاتون احترام قائلید لطفا توضیح بدین...
میرافغان
-
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
۰
۰
درهمه جرایم پای یك افغان درمیان است !!البته بیشترمورد تظلم واقع می شوندچون محدودیت های قانونی دارندوتبعیض سیستماتیك وجوددارد
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها