«سپنج»، «ایما»، «تاریخ به روایت تصویر»، «با کریمان» و «روزنه» عناوین برنامه‌های جدید در شبکه چهار هستند.
کد خبر: ۹۵۹۳۷۲

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما، با آغاز دومین ماه از فصل پاییز، شبکه چهار سیما برنامه‌های جدیدی را به جدول پخش خود اضافه می‌کند.

واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما برنامه‌های جدید «سپنج»، «ایما»،«تاریخ به روایت تصویر»، «باکریمان» و «روزنه» را تهیه و آماده پخش کرده است.

برنامه «سپنج» در مدت 10 دقیقه به پخش موسیقی کلاسیک می‌پردازد. معروف‌ترین موسیقی‌های کلاسیک جهان همراه با تصاویر ناب و بکر از طبیعت در این برنامه به نمایش درمی‌آید. شاهکارهای مستند حیات‌وحش جهان را در برنامه «ایما» تماشا کنید. «ایما» در هر قسمت با کمک تصاویر باکیفیت و خیره‌کننده‌اش به بررسی دقیق استراتژی‌های حیرت‌انگیز یک جانور برای بقا می‌پردازد.

«ایما» جزو برنامه‌هایی است که برای اولین بار و به اهتمام تامین برنامه شبکه چهار با قابلیت پخش با کیفیتFull HD روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

سپنج و ایما از هفته اول آبان در جدول پخش شبکه چهار سیما قرار می‌گیرد.

«تاریخ به روایت تصویر» عنوان برنامه جدید دیگری است که پخش آن از 24 مهر آغاز شده است. این برنامه در 22 قسمت 30 دقیقه‌ای تصویری بدیع و نو از تاریخ جهان و سیر تکامل آن را به مخاطبانش عرضه می‌کند. هر قسمت از این مجموعه سیر تکامل بشر در دوره‌هایی نظیر عصر یخبندان، عصر کشاورزی، عصر آهن، عصر انقلاب صنعتی و... را نمایش می‌دهد.

تاریخ به روایت تصویر هر شب ساعت 23 روی آنتن می‌رود و روز بعد ساعت 14 و 30 دقیقه بازپخش می‌شود. مستند 30قسمتی «با کریمان» به تهیه‌کنندگی اصغر بختیاری عنوان برنامه جدید دیگر شبکه 4 در شب‌های پاییز است. در این مستند خیرین حوزه سلامت معرفی و اقدامات آنان به تصویر کشیده می‌شود. این مستند که با هدف نمایش فضائل اخلاقی و کرامات انسانی تهیه شده است، هر شب ساعت 24 پخش و روز بعد ساعت 13 و 50 دقیقه بازپخش می‌شود.

مجموعه مستندهای خارجی جذاب و دیدنی که به اهتمام تامین برنامه گردآوری و تدوین شده است، هر روز به مدت یک ساعت در قالب برنامه «روزنه» به نمایش در می‌آید.

در این مجموعه ، مستندهای جذاب و پرمخاطب تلویزیون در حوزه‌های پزشکی، روان‌شناسی و تربیت کودک، ناهنجاری‌های کمیاب جسمی و روانی، تاریخ تمدن و علوم، مهندسی، علوم پرواز، علوم پایه، نجوم و زمین‌شناسی پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها