ترکاشوند، سرمربی والیبال صالحین ورامین بعداز باخت فنی تیمش :

امیدوارم بقیه تیم‌ها هم بدون بدهی آمده باشند

تیم صالحین ورامین در هفته اول لیگ برتر والیبال باخت فنی خورد. ورامینی‌ها که بابت فصل قبل به بازیکنان و کادرفنی و البته ورودیه بدهکار بودند، طبق اولتیماتوم فدراسیون باید بدهی‌های‌شان را صفر می‌کردند. اما وقتی نشد، سازمان لیگ هم اجازه بازی به این تیم نداد تا در نخستین بازی باخت به پایش نوشته شود. محمد ترکاشوند سرمربی تیم والیبال صالحین ورامین با این‌که از بازی نکردن تیمش در هفته اول لیگ برتر ناراحت است اما به قول خودش خرده‌ای به فدراسیون نمی‌گیرد. او می‌گوید: من خرده‌ای به فدراسیون بابت این قضیه نمی‌گیرم. زیرا فدراسیون گفته بود اگر تیمی بدهی‌هایش را پرداخت نکند،حق بازی ندارد. بچه‌ها خیلی ناراحت شدند اما بالاخره باید جلوی یک‌سری مسائل گرفته شود.
کد خبر: ۹۵۸۷۵۹

او امیدوار است بقیه تیم‌ها هم با تسویه بدهی‌های‌شان کارت بازی گرفته باشند: ان‌شاءالله که بقیه تیم‌ها هم با صاف کردن بدهی‌های‌شان، اجازه بازی گرفته باشند. اما اگر تیمی بدهی داشته و بازی کرده باشد، جای حرف دارد. به گفته او صالحین ورامین به‌خاطر بدهی فصل قبل و ورودیه بازی نکرد: باشگاه ورودیه 80 میلیونی به فدراسیون را نداده بود و بعد هم از فصل قبل هم به بازیکنان بدهکار است. البته مسئولان تیم برای پرداخت اینترنتی ورودیه تا ساعت 20 و 14 دقیقه روز مسابقه اقدام کرده بودند اما ظاهرا به‌خاطر قطع اینترنت کار انجام نشد. تیم هم اسپانسری پیدا کرده تا بدهی‌های فصل قبل بازیکنان را در این هفته تسویه کند. البته بازیکنانی که چک دارند می‌توانند به صورت حقوقی اقدام کنند.

سرمربی صالحین ورامین برای حل مشکل تیمش روی قول فرماندار ورامین حساب کرده: باشگاه باید زودتر برای تسویه حساب اقدام می‌کرد اما متاسفانه مشکلات عدیده‌ای گریبان تیم را گرفته بود.هر چند با صحبتی که با فرماندار ورامین داشتیم،قول داد که در این هفته همه مشکلات حل شود تا تیم از هفته دوم به لیگ برتر برگردد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها