فرشید اسماعیلی ستاره جوان استقلال در بازی با سیاه جامگان نتوانست آن بازیکن ایده‌آلی باشد که همه توقع داشتند. او بازی خیلی خوبی انجام نداد و با این حال عملکرد خیلی بدی هم نداشت. فرشید درباره این مسابقه به جام‌جم ورزشی توضیح می‌دهد: «بازی‌های خارج از خانه همیشه سخت است. این مسابقه هم جزو بازی‌های سخت ما بود. فراموش نکنید تیم‌های آقای کاظمی همیشه خوب بازی می‌کنند و بردن آنها ساده نیست. ما هم کار سختی داشتیم.»
کد خبر: ۹۵۷۵۸۳

او در پاسخ به این سوال که بازیکنان حریف گفتند بازی باید حداقل مساوی می‌شد، می‌گوید: «دو تیم موقعیت‌هایی داشتند ولی ما هم کم موقعیت نداشتیم و می‌توانستیم قبل از 20 دقیقه آخر حتی اختلاف را بیشتر کنیم. منتها قرار نیست همه موقعیت‌ها گل شود. در مجموع دو تیم بازی خوبی انجام دادند ولی ما بهتر بودیم و بازی را بردیم.»

فرشید درباره اوج گرفتن دوباره استقلال در لیگ برتر و امیدواری هواداران می‌گوید: «ما مدتی با بدشانسی در لیگ برتر امتیاز از دست دادیم. خدا را شکر در سه هفته گذشته هفت امتیاز به دست آورده‌ایم ولی قطعا راضی نیستیم. خواسته ما بیشتر از این حرف هاست. هنوز نسبت به صدر جدول اختلاف زیادی داریم. هشت امتیاز عقب هستیم و باید تلاش کنیم این عقب‌افتادگی جبران شود. با توجه به شرایط بازی‌ها و لیگ، کارمان سخت است. تازه اول راه هستیم.»

او درباره هیجانی که رقابت استقلال و پرسپولیس به لیگ برتر می‌دهند، چنین نظری دارد: «قطعا همین طور است. وقتی این دو تیم در صدر جدول با هم رقابت داشته باشند، لیگ خیلی زیباتر می‌شود و هیجان بازی‌ها بالاتر می‌رود. به خاطر همین امیدوارم در ادامه فصل این شرایط را داشته باشیم. البته تیم‌های دیگری هم هستند که مدعی‌اند. پیش بینی من این است که لیگ قشنگی خواهیم داشت و هفته آخر تکلیف قهرمان لیگ برتر مشخص می‌شود.»

اسماعیلی درباره شرایط خودش در استقلال توضیح می‌دهد: «خب توقعم از خودم زیاد است و دوست دارم هر روز پیشرفت کنم. از کادر فنی چیزهای زیادی یاد گرفته‌ام. دوست دارم سرم در کار خودم باشد و به خاطر همین است زیاد مصاحبه نمی‌کنم و در رسانه‌ها نیستم. امیدوارم یک روز شانس حضور در تیم ملی را هم به دست بیاورم تا بتوانم با مربی بزرگی مثل کی‌روش کار کنم و از او هم چیزهای زیادی یاد بگیرم.»

فرشید در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنی چقدر شانس حضور در تیم ملی را داشته باشی، می‌گوید: «قطعا هر بازیکنی شانس دارد. آقای کی‌روش بارها گفته درهای تیم ملی به روی همه بازیکنان لیگ برتر باز است. من باید بهتر از این باشم که بتوانم به تیم ملی دعوت شوم. قطعا اگر عملکرد خوبی داشته باشم آقای کی‌روش این شانس را به من می‌دهد و چه افتخاری بزرگ‌تر از این که بتوانم در خدمت تیم ملی کشورم باشم؟ همان طور که گفتم تلاشم را می‌کنم و امیدوارم در آینده شانس حضور در تیم ملی را داشته باشم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها