تحقیق در خصوص مرگ ابهام آمیز پسری در حمام خانه پدری ردپایی از یک زن را پیش روی بازپرس قرار داد.
کد خبر: ۹۵۷۴۶۶
ردپای یک زن در مرگ ابهام آمیز پسری در حمام

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رکنا، ساعت 6:30 دقیقه عصر پنج شنبه 22 مهرماه سال جاری پدر 62 ساله ای در تماس با ماموران کلانتری تهرانپارس از سناریوی مرموز حلق آویز شدن پسرش در خانه خبر داد.

همین کافی بود تا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس سجاد منافی آذراز شعبه سوم دادسرای امور جنایی برای تحقیقات بیشتر به صحنه جرم حرکت کنند.

در این مرحله ماموران با حضور در طبقه 4 ساختمان با جسد مرد 43 ساله ای که در داخل حمام خود را حلق آویز کرده بود روبرو شدند.

پدر این قربانی به ماموران گفت: ساعت 6 عصر بود که برای خرید از خانه خارج شدم و پس از اینکه به خانه بازگشتم با وجود اینکه پسر داخل خانه بود کسی در را به رویم باز نکرد تا اینکه مجبور شدم از کلید استفاده کنم و وارد ساختمان شدم و وقتی پشت در رسیدم هرچه تلاش کردم در باز نشد تا اینکه در را هل دادم و با صحنه مرموزی روبرو شدم.

داخل خانه به هم ریخته شده بود و پنجره خانه شکسته شده بود هر چه پسرم را صدا کردم جوابی نشنیدم تا اینکه جسد حلق آویز شده اش را داخل حمام پیدا کردم.

این پدر ادامه داد: پسرم با زن جوانی در ارتباط بود و از چندی پیش با هم اختلاف پیدا کرده بودند و پسرم نیز پرخاشگر شده بود و می خواستم او را برای درمان پیش روانپزشک ببرم که این اتفاق رخ داد.

بنا به این گزارش، بازپرس منافی آذر با توجه به مرموز بودن صحنه دستور داد تا جسد قربانی به پزشکی قانونی منتقل شود و تحقیقات برای ابهامات موجود در پرونده از سوی ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها