انتقاد عرب‌نیا از مدیران وزارت ارشاد

فریبرز عرب‌نیا، بازیگر آثاری چون مختارنامه، سلطان، شوکران و «چ» تا همین چندوقت پیش، فیلم «گاهی» را در گروه سینمایی هنر و تجربه روی پرده داشت و همچنین قرار است فیلم «آخرین بار کی سحر را دیدی؟» ساخته فرزاد موتمن هم با بازی او به نمایش عمومی ‌درآید.
کد خبر: ۹۵۶۹۶۵

این بازیگر بتازگی در گفت‌وگویی که در سینماپرس آمده، انتقادات تند و تیزی از وزارت ارشاد کرده و گفته: با صراحت اعلام می‌کنم تا وقتی مسئولان فعلی ارشاد از وزیر تا مدیران میانی بر سرکار هستند، من دیگر در سینمای ایران کاری نخواهم کرد. از همه بیشتر هم خودم متاسف هستم، اما این تنها راهی است که دارم.

عرب‌نیا افزود: دوستی می‌گفت در دوره قبل هر بار به ارشاد می‌رفتی با جواب «نه» برمی‌گشتی اما در این دولت پاسخ «آره» می‌گیری، اما کارت انجام نمی‌شود. این تلخکامی‌اش بیشتر است. آنچه برمن می‌رود نماد و سمبلی است از آن چیزی که برهمه ما سینماگران می‌رود. برای همین من صرفاً به خاطر نشان دادن اعتراضم در مورد بی‌توجهی مسئولان ارشاد به حقوق هنرمندان و آینده‌شان و مصائبی که درگیرش هستند دیگر با این مدیریت کار نخواهم کرد. حتی اگر با رای دادن دوباره من به آقای روحانی دوباره همین سیاست‌ها در ارشاد باشد، باز هم پایم را به سینما نمی‌گذارم و کار نخواهم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها