ستاره معروف تیم ملی کره جنوبی:

مقابل ایران اعتماد به نفس نداشتیم

اشاره: سون هیونگ مین معروف‌ترین بازیکن کره جنوبی به حساب می‌آید. او بهترین بازیکن ماه سپتامبر لیگ برتر انگلیس هم شد، چراکه با پیراهن تاتنهام خوش درخشید و بهترین بازی‌ها را انجام داد. سون ولی در بازی مقابل ایران یکی از بدترین بازیکنان تیمش بود، به همین دلیل از او انتقادهایی شد. مین در این باره با رسانه‌های کره جنوبی گفت‌وگویی انجام داده است.
کد خبر: ۹۵۶۳۹۱

مین نظر تو درباره بازی با ایران و نتیجه به دست آمده چیست؟

تنها می‌توانم بگویم از نتیجه به دست آمده و عملکردی که داشتیم، عمیقا ابراز تاسف و ناراحتی می‌کنم. قطعا هدف ما این بود که به زمین برویم و نتیجه بازی را به نفع خود کنیم، ولی متاسفانه این اتفاق نیفتاد. اعتراف می‌کنم ایران تیم بهتری نسبت به ما دارد. آنها در خانه خیلی خوب بازی می‌کنند و واقعا تیم قدرتمندی هستند.

پیش‌بینی تو از آینده چیست؟

ما باید این بازی تلخ را فراموش کنیم و به بازی‌های بعدی توجه داشته باشیم.

اشتیلیکه سرمربی تیم بعد از بازی مصاحبه کرد و گفت کره جنوبی یک مهاجم مثل سوریا مهاجم تیم ملی قطر می‌خواهد. تو هم مهاجم تیم هستی و این نشان می‌دهد او از عملکرد شما مهاجم‌ها خیلی ناراضی است. آیا از صحبت‌هایش ناراحت هستی؟

نمی‌توانم بگویم ناراحت نیستم. ما سعی کردیم در زمین مسابقه بهترین عملکرد را داشته باشیم. ولی در پایان مسابقه در کنار هواداران ما هم از عملکرد خودمان رضایت نداشتیم. امیدواریم دیگر اتفاقی مشابه اتفاق بازی ایران برایمان تکرار نشود.

چرا لژیونرها در این بازی عملکرد ضعیفی داشتند؟

متاسفانه یکی از عوامل اصلی ناکامی ما خستگی بازیکنان بود. لژیونرها دو سفر طولانی داشتند و این مساله واقعا روی عملکرد بچه‌ها تاثیر گذاشته بود. ما دو بازی در مدتی کم برگزار کردیم. ابتدا به کره رفتیم تا با قطر بازی کنیم. این سفر طولانی بود. با فاصله‌ای اندک پس از این بازی سخت به تهران سفر کردیم که این سفر هم ما را خسته کرد. به همین دلیل همه بازیکنان و بویژه لژیونرها از این سفرهای طولانی خسته شدیم. دنبال این نیستم که بهانه بگیرم، ولی قطعا خستگی روی ناکامی ما نقش داشت.

آیا جو ورزشگاه هم در این برد اثرگذار بود؟

به طور قطع. ما از ابتدا می‌دانستیم این بازی به‌هیچ‌وجه ساده نیست. جو ورزشگاه هم در شکست ما تاثیر داشت. از سویی ما اعتماد به نفس لازم را به خاطر نتایجی که قبلا مقابل ایران به دست آورده بودیم نداشتیم و باید این مشکل را خیلی زود حل کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها