رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال از حضور تمامی داوران و کمک داوران ایران در سمینار کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۶۸۳

حسن کامرانی‌فر گفت: برای اولین بار کنفدراسیون فوتبال آسیا 6 داور و 9 کمک داور ایرانی را به سمینار داوران دعوت کرده و این می‌تواند اتفاق خیلی مهمی برای کمیته و دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال باشد، چرا که بیشترین آمار دعوت شده به این سمینار از ایران هستند.

وی عنوان کرد: با توجه به موفقیت داوران در مسابقات بین‌المللی، بیشترین سهمیه داوری در آسیا را داریم و با توجه به این‌که داوران الیت ما افزایش پیدا کرده در همین راستا تعداد قضاوت‌های بین‌المللی داوران کشورمان نیز افزایش می‌یابد. بی شک هم به لحاظ کمیت و کیفیت بالاترین رتبه داوری را در آسیا داریم. رئیس دپارتمان داوری اظهار کرد: این دوره از 30 آبان تا 4 آذر در کشورهای مالزی و امارات برگزار می‌شود که از ایران علیرضا فغانی، محسن ترکی، موعود بنیادی‌فر، بیژن حیدری، پیام حیدری و حسن اکرمی به عنوان داور و رضا سخندان، محمدرضا منصوری، محمدرضا ابوالفضلی، سعید علی‌نژادیان، علی میرزابیگی، حسن ظهیری، آرمان اسعدی، سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم به عنوان کمک داور در این کلاس حضور خواهند داشت.

کامرانی‌فر گفت: محمدرضا فغانی نیز به عنوان هفتمین داور مرحله اول این کلاس را با موفقیت پشت سرگذاشته است و می‌توان گفت عملا تمام داوران ما سهمیه الیت 2017 آسیا را کسب کرده‌اند. قطعا حضور تمام داوران در این دوره می‌تواند مثمرثمر باشد، چرا که به تجربیات آنها افزوده شده و شاهد قضاوت بهتری در مسابقات لیگ این فصل خواهیم بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها