ناامیدی آمریکایی ها از گروه های سیاسی داخل کشور، و آگاهی مخالفان نظام در داخل از میزان نفرت عمومی از آمریکا که مانع نزدیکی بیشتر آنها به واشنگتن برای دریافت
کد خبر: ۹۵۳۵۴
کمک های مستقیم آمریکا برای براندازی نظام جمهوری اسلامی است، باعث شده است تا چشم امید سردمداران کاخ سفید، برای تغییر نظام جمهوری اسلامی به ایرانیان خارج از کشور باشد.
آخرین گزارش های رسیده از فعالیت های دفتر ضد ایرانی وزارت خارجه آمریکا که به مسئولیت دختر دیک چنی معاون بوش ، فعالیت های ضد نظام جمهوری اسلامی را ساماندهی می کند. وی تصمیم گرفته است دفاتری برای هزینه بودجه 75 میلیون دلاری در شهرهایی که ایرانیان قابل توجهی در آنجا زندگی می کنند برپا کند. لس آنجلس، استانبول ،لندن ، پاریس، بن و باکو از جمله مراکزی هستند که آمریکایی ها امیدوارند مهره هایی از ایرانیان را به دفاتر خود جذب نموده یا ایرانیان مخالف در داخل کشور را برای آموزش به آنجا ببرند. ظاهرا اولین دفتر در این خصوص معروف به دفتر "جنبش نافرمانی مدنی" اخیرا در دبی افتتاح شده است. برخی ان.جی.او. هایی که در سال های اخیر با عنوان دفاع از حقوق بشر و زندانیان سیاسی در ایران تاسیس شده اند، افرادی را برای استفاده از آموزش های آمریکایی به این دفتر اعزام کرده اند.

بالاخره خاتمی کاخ سعد آباد را ترک گفت
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها