کاراته و فدراسیونی که در سایه بر همه چیز مسلط است

دور یک میز یکشنبه 4 مهر به بررسی آخرین وضعیت رشته کاراته و عدم ثبات مدیریتی در این فدراسیون پرداخت.
کد خبر: ۹۴۹۵۸۳
کاراته و  فدراسیونی که در سایه بر همه چیز مسلط است

به گزارش جام جم آنلاین و رادیو ورزش، محمد علی مردانی سرپرست دبیری فدراسیون کاراته درباره نبود یک مدیریت منسجم در فدراسیون کاراته گفت: کاراته سال هاست از عدم ثبات مدیریت ضربه خورده است. 14 سال است که مدیری 4 ساله نداریم. ثبات مدیریتی است که باعث پیشرفت یک رشته می شود. گستره جمعیتی فعالان در کاراته بسیار بالاست به طوری که در بخش مردان بعد از فوتبال بیشترین ورزشکاران متعلق به کاراته هستند و در بخش بانوان نیز در جایگاه اول هستیم. مدیریت این تعداد از افراد کار هر کسی نیست. افراد تحصیل کرده و فنی در فدراسیون وجود دارد اما ساختار فنی فدراسیون باعث شده است مدیران در مسائل فنی دخالت کنند.
گودرز کمان گیر رییس شورای و راهبردی کاتا تصریح کرد بستر سالم و حساب شده ای در کاراته وجود ندارد. کارها به صورت سلیقه ای انجام می شود. اگر چه آیین نامه هم وجود دارد اما بدان عمل نمی شود. روابط جای ضوابط را گرفته است. یک فدراسیون آقایان وجود دارد یک فدراسیون خانم ها و یک فدراسیون در سایه. این فدراسیون در سایه بر همه چیز مسلط است.
آشوری دبیر سابق فدراسیون کاراته اظهار داشت کاراته هم در داخل و هم در خارج از کشور جایگاه خوبی دارد بنابراین همیشه نظر ویژه به این فدراسیون واین رشته وجود دارد و باعث می شود در کار یکدیگر دخالت کنند. غلبه بر چنین جریانی نیازمند یک قدرت متوازن است. هدف گذاری ها باید به سمتی باشد که ثبات مدیریت در فدراسیون شکل بگیرد.
لیلا بهرامی مربی تیم ملی بانوان ادامه داد اگر رشته دیگری مانند کاراته این تعداد علاقمندان را داشت مطمئن باشید اتفاقات بدتری می افتاد. باید وضعیت فعلی فدراسیون ریشه یابی شود. در این میان وزارت ورزش و جوانان نقش مهمی دارد. فدراسیون نیازمند قانون است. شرح وظایف باید مشخص شود.
دور یک میز هر شب ساعت 21:05 با اجرای محسن ابوفاضلی تقدیم شنوندگان می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها