بهروز رضوی در هفته دفاع مقدس رمان «کیمیای مجنون» را از شبکه رادیویی تهران روایت می کند.
کد خبر: ۹۴۸۵۳۶
روایت بهروز رضوی از کیمیای مجنون

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی تهران، حکیم معانی مشاور محتوایی برنامه کتاب شب با اعلام پخش رمان کیمیای مجنون گفت: به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در برنامه کتاب شب، رمان کیمیای مجنون پخش می شود. این کتاب از مجموعه حدیث ماندگاری است که در روایتی داستانی، زندگی شهید سرلشگر «حسن اقارب‌پرست» را بازخوانی می کند.

اقارب پرست جانشین لشکر92 زرهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بوده که داستان زندگیش توسط امیررضا مافی نوشته شده است و از شنبه سوم مهرماه ساعت 23 و 30 دقیقه از رادیو تهران پخش می شود.

معانی با اشاره به موضوع های ارائه شده در این برنامه افزود: در این کتاب مبارزات انقلابی اقارب‌پرست و دوست و همرزمش شهید «یوسف کلاهدوز»، حضور او در جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، نحوه فعالیت و عملکرد او در عملیات‌های فتح‌المبین، شکست حصر آبادان و نحوه شهادت وی در جزیره مجنون روایت شده است.

برنامه کتاب شب کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است که هر شب از ساعت 23 و 30 دقیقه پخش می شود. رضا قربانی تهیه کنندگی، بهروز رضویی گویندگی، مجتبی گلستانی نویسنده و تنظیم رادیویی این برنامه را بر عهده دارند.

مخاطبان با ارسال پیام کوتاه به 3000094 و تلفن گویای 27869400 می‌توانند کتاب های مورد علاقه خود را معرفی کنند

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها