احمدرضا عابدزاده از جمله محبوب‌ترین فوتبالیست‌های تاریخ ایران است و طرفداران زیادی دارد. او متولد 4 خرداد 45 است و این عکس در سال 52 زمانی که عقاب آسیا تنها هفت سال داشت، گرفته شده است. عابدزاده در این سال به کلاس اول رفت و این عکس مربوط به اولین روز مقطع ابتدایی احمدرضاست.
کد خبر: ۹۴۷۹۲۹

آلمان‌ها اولین بودند !

اولین کشوری که ساعت خود را برای صرفه‌جویی انرژی جلو و عقب کشید، کشور آلمان در سال1916 بود. علت این حرکت کمبود شدید انرژی در جنگ جهانی اول بود. امروزه 77 کشور این کار را انجام می‌دهند.

کیف گربه‌ای

در یک حراج کالاهای لوکس در نیوزیلند، کیف زنانه‌ای در معرض فروش گذاشته شد که از پوست گربه ساخته شده و 1400 دلار قیمت دارد!

عکس عنکبوت اول شد

نشنال جئوگرافیک عکس یک عنکبوت روی گل را روز سه‌شنبه به عنوان عکس برتر خود معرفی کرد. عکاس این اثر نوشته برای ثبت این عکس رنگین و خارق‌العاده نیاز به سفری دور و دراز نداشت، چرا که این عنکبوت خرچنگی تنها در دو قدمی او در گل‌های زمین اطراف خانه‌اش بود. عکاسی ماکرو از حشرات خیلی سخت است، بخصوص این که خیلی صبور نیستند و به محض نزدیک شدن شما فرار می‌کنند.

مادرانه !

شیر ماده که به قصد شکار بچه بابون به سوی او حمله‌ور می‌شود، بعد از این‌که او را به چنگ می‌آورد از دریدن آن خودداری می‌کند.

تولد گوساله دو سر در آمریکا

این گوساله که اسم آن را خوش‌شانس گذاشته‌اند دو بینی،‌ دو دهان و چهار چشم دارد.

خدمت سنجاب‌ها به زمین

سالانه هزاران درخت به دلیل آن‌که سنجاب‌ها مکان دانه‌های پنهان کرده‌ خود را فراموش می‌کنند، می‌رویند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها