مهناز افشار از پرطرفدارترین سوپراستارهای پرسروصدا و جنجالی ایرانی است و تمام مسائل زندگی‌اش بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی دارد. آن‌طور که هنرآنلاین نوشته است، افشار قرار است شنبه 3 مهر همزمان با آغاز به کار رسمی مدارس زنگ مدرسه کودکان کار ایلیا را به صدا در ‌آورد.
کد خبر: ۹۴۷۷۶۸

سخنگوی پویش «بدسرپرست تنهاتر است» با حضور در مدرسه ایلیا ویژه کودکان کار در منطقه 20 شهرداری تهران، زنگ این مدرسه را به صدا در می‌آورد. در این اقدام که توسط پویش بدسرپرست تنهاتر است طراحی شده، قرار است جشن آغاز سال تحصیلی جدید با کودکان آسیب‌دیده اجتماعی برگزار شود. پویش بدسرپرست تنهاتر است با حمایت بیش از 450 هنرمند، ورزشکار، فعال اجتماعی، حقوقدان، اصحاب رسانه، روان‌شناسان و جامعه‌شناسان تلاش می‌کند تا به حل بنیان‌های قانونی در زمینه حقوق کودکان پرداخته و به قوت ضمانت اجرایی قوانین ساکت در برابر کودکان قربانی آسیب‌های اجتماعی و مورد آزار سرپرستان بد و ناشایست بپردازد.

این پویش که به همت جمعی از اهالی رسانه در حرکتی خودجوش و مستقل فعالیت می‌کند، پیش از این در رویدادهای بزرگ و مهم فرهنگی و هنری همچون نخستین جشنواره فیلم سلامت، هجدهمین جشن خانه سینما و آیین‌های بزرگداشت آن و بزرگداشت زنده‌یاد اصغر بیچاره در خانه سینما شرکت داشته و مورد حمایت اهالی سینماست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها