پسر جوان که پس از 26 سال دوری، مادرش را پیدا کرده بود، چهار سال بعد به عنوان تنها مظنون قتل مادر بازداشت شد.
کد خبر: ۹۴۷۴۸۳

به گزارش جام‌جم، چهاردهم مهر سال گذشته کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران در جریان مرگ زن سالخورده‌ای در خانه‌اش در یکی از محله‌های خواجه نظام قرار گرفتند. با گزارش مرگ او به بازپرس ایلخانی، کشیک قتل دادسرای امور جنایی تهران، تحقیقات پلیس آغاز شد اما خانواده او شناسایی نشد. در ادامه با شناسایی اقوامش و پس از هماهنگی لازم، جسد پیرزن دفن شد. گزارش پزشکی قانونی نشان می‌داد او به قتل رسیده است. تحقیقات اولیه از همسایه‌ها نشان داد، پیرزن دوبار ازدواج ناموفق داشته و حاصل این ازدواج‌ها دو پسر بوده که یکی از آنها در خارج از کشور زندگی می‌کرد و دیگری هرازگاهی به مادر سر می‌زد. ماموران موفق به یافتن دو پسر پیرزن نشدند. با گذشت یک سال از مرگ پیرزن،اوایل این هفته پسر 30 ساله در یکی از محله‌های تهران شناسایی و دستگیر شد. او روز دوشنبه در غیاب بازپرس پرونده برای تحقیقات به شعبه ششم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد.

او در اظهاراتش گفت: من مادرم را به قتل نرسانده‌ام. زمانی که خبر مرگش را شنیدم، با توجه به بدرفتاری‌هایی که نسبت به من داشت، خیلی ناراحت شدم. حتی بر سر مزارش رفتم. والدینم زمانی که من نوزاد بودم، به دلیل اختلاف‌هایی از هم جدا شدند و من تا 26 سال مادرم را ندیدم. چهار سال قبل متوجه شدم مادرم زنده است و پس از جست‌وجو او را پیدا کردم.

وی افزود: اما او را در شرایطی یافتم که اعتیاد داشت. با دیدن این وضع مادرم، حالم بشدت دگرگون شد. بنابراین تصمیم گرفتم کمکش کنم تا اعتیادش را ترک کند. او چند بار در کمپ ترک اعتیاد بستری شد؛ در این مدت به امور خانه‌اش رسیدگی می‌کردم، هزینه زندگی‌اش را می‌دادم و ماهی دو بار خانه‌اش را نظافت می‌کردم. او به دروغ می‌گفت سرطان دارد تا همیشه نزدش بمانم. زمانی که متوجه شدم او اعتیادش را ترک نمی‌کند، دیگر سراغش نرفتم. چند ماه پیش متوجه مرگ او شدم و حتی سر مزارش رفتم. با تمام بدی‌هایش دوستش داشتم و نمی‌دانم چه کسی او را به قتل رسانده است. من او را نکشته‌ام.

پسر جوان برای ادامه تحقیقات بازداشت شد. تحقیقات در این باره ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها