شبکه رادیویی سلامت به مناسبت عید سعید قربان برنامه های شاد و مفرحی را از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می کند.
کد خبر: ۹۴۳۷۱۳
جشن عید قربان در رادیو سلامت

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رادیو سلامت، به مناسبت عید فرخنده قربان، شبکه رادیویی سلامت از ساعت 30 دقیقه بامداد با تدارک برنامه های شاد و مفرح همراه مخاطبان است.

از جمله این برنامه ها می توان به«پشت پلک صبح» کاری از گروه خانواده این شبکه رادیویی اشاره کرد که به مناسبت عید قربان 21 شهریور ماه، از ساعت 30 دقیقه بامداد به مدت 120 دقیقه با حضور حجت الاسلام غیاث، کارشناس مذهبی؛ دکتر فرض، روانشناس؛ دکتر مظفری، جامعه شناس و موضوع «حضور و یاد خدا در زندگی» به روی آنتن می رود.

«قاصدک»عنوان برنامه ای از گروه خانواده رادیو سلامت نیز روز یکشنبه ـ 21 شهریورماه از ساعت 21 به مدت 15 دقیقه به بیان قصه «جشن عید قربان و باد کردن بادکنک» می پردازد.

«صبح و زندگی» عنوان برنامه ای از گروه بهداشت و تندرستی این شبکه رادیویی است که روز یکشنبه ـ 21 شهریور ماه از ساعت 7:05 به مدت 80 ذقیقه با حضور دکتر بوالهری، روانپزشک به این پرسش که «نیایش و یاد خدا در روحیه شما چه تأثیری می گذارد؟» پاسخ می دهد.

همچنین این برنامه روز دوشنبه ـ 22 شهریورماه با حضور دکتر مینو اسدزندی، عضو کمیته سلامت معنوی فرهنگستان علوم پزشکی به موضوع «سلامت معنوی؛ هدیه به خدا» می پردازد.

«به رنگ زندگی» کاری از گروه بهداشت روان این شبکه رادیویی روزهای یکشنبه و دوشنبه مورخ 21 و 22 شهریور ماه با حضور دکتر علیرضا شریفی یزدی، جامعه شناس و دکتر مینا پورفرخ، روان شناس به موضوع «مهارت همدلی» خواهد پرداخت.

برنامه«خونه زندگی» کاری از گروه خانواده رادیو سلامت نیز روز یکشنبه ـ 21 شهریور ماه از ساعت 10:30 به مدت 80 دقیقه با حضور دکتر حمیدرضا بابامرادی، روانشناس به بررسی «نقش دعا و نیایش در آرامش اعضای خانواده» خواهد پرداخت.

«فراسو» عنوان برنامه ای از گروه بهداشت و تندرستی این شبکه رادیویی، روز دوشنبه ـ 22 شهریور ماه از ساعت 8:30 به مدت 30 دقیقه با حضور دکتر داریوش جهان پیما، مدیرکل دفتر بهداشت و مدیریت بیماری های دامی سازمان دامپزشکی کشور به بیان «توصیه های بهداشتی ذبح و مصرف گوشت دام» می پردازد.

همچنین «تا بیکران» ویژه برنامه اذان گاهی رادیو سلامت از ساعت 12:40 به موضوع مرتبط با روز عید قربان خواهد پرداخت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها