«جشن دلدادگی» رادیو تهران با اجرای عباس جمشیدی فر، بازیگر سه دونگ سه دونگ و نمایش های طنز رادیویی پخش می شود.
کد خبر: ۹۴۴۱۸۹
عباس جمشیدی فر در جشن دلدادگی

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی تهران، تهیه کننده برنامه «جشن دلدادگی» ضمن اعلام این خبر گفت: شبکه رادیویی تهران با برپایی جشن دلدادگی به استقبال عید سعید قربان می رود، این برنامه یکشنبه از ساعت 21 تا 22 و 30 دقیقه با اجرای عباس جمشیدی فر و نمایش های طنز شاد روی آنتن می رود.

امیرحسین ثقفی افزود: جمشیدی فر حرفه خود را از اواخر دهه هفتاد با بازی و نوشتن چند تئاتر شروع کرد و پس از چندی با بازی در سریال روزگار خوش حبیب آقا دیده شد اما در نهایت، سریال سه دونگ سه دونگ که در ماه رمضان از شبکه تهران پخش شد سکوی پرتاب او بود. او اجرای این ویژه نامه را که در قالب طنز در گروه تفریحات و سرگرمی تهیه شده است، بر عهده دارد.

وی ادامه داد: از بخش هایی که در این ویژه برنامه تدارک دیده شده است، ارتباط مستقیم با کربلای معلی و حرم امام حسین (ع) است. ارتباط زنده با مشهد مقدس حرم مطهر امام رضا (ع) و شهر قم ، حرم مطهر حضرت معصومه (س) و شیراز حرم حضرت احمد ابن موسی (ع) برقرار خواهد شد.

تهیه کننده برنامه جشن دلدادگی اضافه کرد: علاوه بر این؛ در بخش های نمایشی بازیگران عباس جمشیدی فر و امین قاصی لحظات مفرحی را خلق می کنند. محمدرضا میر حسینی گزارشگر رادیو تهران در گفت و گو با مردم این بار به زبان طنز با آنها مصاحبه می کند.

ثقفی به یاد و خاطره شهدای منا اشاره کرد و افزود: بخش از ویژه برنامه به عید دیدنی از خانواده های شهدای منا اختصاص یافته است، سمیرا صدیقی گزارشگر رادیو تهران به عید دیدنی خانواده های فاجعه منا می رود و با آنها گفت و گو می کند.

محمد نصرآبادی، کارشناس مجری برنامه هم توضیحاتی درباره تاریخچه این عید و روایات و احادیث درباره عید قربان ارائه می کند.

برنامه جشن دلدادگی کاری از گروه تفریحات و سرگرمی رادیو تهران است که یکشنبه از ساعت 21 به استقبال عید قربان می رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها