«ناردون» 2/5 میلیاردی شد، «فروشنده» به 3 میلیارد تومان رسید

حبیب اسماعیلی، مدیر پخش دفتر رسانه فیلمسازان مولود گفت: فیلم سینمایی ناردون همچنان با اقبال مواجه است ودر تهران 25 سالن سینما در اختیاردارد. این فیلم به فروش دو میلیارد و 550 میلیون تومان رسید و در شهرستان‌ها در 60 سالن سینما به نمایش درآمده است.
کد خبر: ۹۴۳۴۲۸

وی درباره فروش فیلم «دزد و پری» گفت: فیلم سینمایی دزد و پری هم به فروش 780 میلیون تومان رسید و در تهران هشت سالن و در شهرستان 25 سالن سینما در اختیار دارد.

علی سرتیپی، مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران توضیح داد: فروشنده ظرف 9 روز نمایش به فروش سه میلیارد تومان رسید. این فیلم شب گذشته در تهران به فروش 330 میلیون تومان دست یافت. فیلم «لانتوری» هم به فروش پنج میلیارد و 250 میلیون تومان رسید و شب گذشته 65 میلیون تومان فروش کرد.

میثم مزلقانی، مدیر دفتر پخش بنیاد فارابی عنوان کرد: فیلم در تهران و شهرستان به فروش 420 میلیون تومان دست یافت و در سالن‌های تهران و تعدادی از شهرستان‌ها در حال اکران است.

سعید خانی، مدیر دفتر پخش نسیم صبا گفت: فیلم سینمایی من در تهران به فروش یک میلیارد و 20 میلیون تومان و در شهرستان به فروش 350 میلیون تومان رسید. سینمای این فیلم 19 سالن در تهران و در شهرستان 16 سالن در اختیار دارد.

بنابراین گزارش براساس فروش مکانیزه، فیلم سینمایی «سایه» 62 میلیون تومان، «سایه‌های موازی» 76 میلیون تومان و فیلم «دوازده صندلی» به فروش پنج میلیون و 400 هزار تومان خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها