جمعه شب در مراسمی با حضور رئیس‌جمهور کشور جمهوری آذربایجان از مدال‌آوران این کشور در المپیک قدردانی شد. در این مراسم بالاترین نشان کشور آذربایجان به سرمربی ایرانی تیم تکواندوی آذربایجان اهدا شد، ضمن آن‌که 200 هزار دلار پول نقد هم به او تقدیم شد.
کد خبر: ۹۴۱۰۸۷
قدر سرمایه‌هایمان را بدانیم

او تنها ایرانی المپیک نبود که در کاروانی بیگانه حضور داشت. در المپیک، ایرانی‌های بسیاری دیدیم که با ملیتی دیگر به ریو آمده بودند. شاید اگر این بی‌تدبیری در ورزش ما ادامه داشته باشد، شاهد اتفاقات تلخ‌تری هم باشیم.

ورزشکاران و مربیانی که روزگاری با لباس ایران در میادین مختلف حاضر می‌شدند، در این المپیک با لباس بیگانه در برابر ما قرار گرفتند و از برد مقابل ما شادی کردند.

آنها برای شادی دلیلی کاملا شخصی داشتند، اما دل یک ملت را شکستند. اگر قدر سرمایه‌های بزرگ ورزش کشور را ندانیم، شاید اخباری بسیار تلخ بشنویم.

دل قهرمانان باغیرتمان را به دست آوریم و آنها را نرانیم. می‌دانیم که آنها برای دل مردم کشورشان عرق می‌ریزند، اما مشکلات مالی آنها هم باید رفع شود. به مجموعه دردهای مالی آنها توجه کنیم، دستی از سر مهر بر سر ورزشکارانمان بکشیم و کاری کنیم همه آنها برای پرچم و نام ایران عزیز بجنگند نه یک نام غریبه.

امید توفیقی - گروه ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها