تازه‌ترین آلبوم محمد معتمدی خواننده موسیقی ایرانی با آهنگسازی فردین خلعتبری و مهیار علیزاده در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۹۴۰۶۷۰
محمد معتمدی با آلبوم تازه می آید

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر محمد معتمدی خواننده موسیقی ایرانی در تازه ترین پروژه موسیقایی خود با فردین خلعتبری و مهیار علیزاده همکاری کرده کرده است. این سه هنرمند مدتی است کار روی آلبومی را پیگیری می‌کنند که فضایی ارکسترال دارد و اشعار آن از سروده‌های شعرای کلاسیک و معاصر است.

ضبط ارکسترال قطعات این مجموعه زیر نظر فردین خلعتبری و مهیار علیزاده در کشور جمهوری چک و ضبط وکال هم در استودیو «کنگان پارسه» تهران انجام شده است. روند تولید هم به این صورت بوده که مهیار علیزاده و فردین خلعتبری هرکدام چند قطعه را نوشته‌اند و به صورت مشترک روی یک قطعه کار نکرده‌اند. به همین دلیل تعداد قطعاتی که قرار است در آلبوم قرار بگیرد مشخص نشده است.

هنوز زمان دقیق انتشار این اثر مشخص نیست ولی موسسه «آوای باربد» که تهیه‌کننده آلبوم است به احتمال زیاد مجموعه یاد شده را در ۶ ماهه دوم سال جاری روانه بازار خواهد کرد.

به گفته عوامل تولید این مجموعه، پیشنهاد تولید چنین آلبومی از سوی مهیار علیزاده ارائه می‌شود و آنها مراحل ضبط ارکستر و وکال را در تهران و شهر «پراگ» پیگیری می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها