استحقاق پیروزی را داشتیم

کی‌روش: اتفاقات پایان بازی طبیعی بود

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بازی تیمش مقابل قطر را بازی دشوار و پرفشاری خواند.
کد خبر: ۹۴۰۲۴۷
کی‌روش: اتفاقات پایان بازی طبیعی بود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، کارلوس کی روش در نشست خبری پس از پیروزی تیمش مقابل قطر اظهار کرد: بازی بسیار دشواری سپری کردیم. بازی بسیار پر فشار بود.

او ادامه داد: بسیار شفاف بود و بسیار فابل در ک که قطری‌ها می خواستند از نقاط ضعف ما استفاده کنند. به معنای واقعی نیمه اول صفر - صفر بود چون هر دو تیم سعی می کردند بازی را کنترل کنند.

سرمربی تیم ملی گفت: در نیمه دوم سعی کردیم بازی را بازتر کنیم و فشار بیشتری را به حریف وارد کنیم. در نیمه دوم فکر می کنم شانس های بهتری برای گلزنی داشتیم. البته در نیمه اول هم موقعیت داشتیم اما نیمه دوم شانس های ما بهتر بود. این تیم ملی قطر، تیم بسیار خوبی است. بازیکنان خوبی دارد. تیم با نظم و با شخصیتی است.

کی‌روش گفت: اگر ما می خواستیم بازی را ببریم احتیاج داشتیم که سعی کنیم با تعهد و تمرکز بالا این اطمینان را داشته باشیم که می توانیم تیم قطر را به عقب هدایت کنیم. با این کیفیت بازیکنان قطر حتی حمله برای ما دشوار و خطرناک بود.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: به دلیل انگیزه ما و نگرشی که به بازی داشتیم و به خصوص تعویض‌هایی که در نیمه دوم انجام دادیم و با فشار بیشتر یک اشتباه رخ داد. البته می‌توانست قبل از آن رخ بدهد اما در واپسین دقایق رخ داد.

او خاطرنشان کرد: فکر می کنم گلی نخست ما حقیقت بازی را بر ملا کرد. اگر یک تیم استحقاق پیروزی را داشت آن ما بودیم. تیم قطری دیگری چیزی برای از دست دادن نداشت و می خواستند به تساوی برسند. سعی می‌کردند ضد حمله کنند که توانستیم به گل دوم برسیم و بازی به اتمام رسید.

او درباره اتفاقات آخر این بازی نیز گفت: اتفاقی که در آخر بازی افتاد طبیعی بود و همیشه تیم برنده می خواهد جشن بگیرد و تیمی که گل خورده عصبی می شود و می خواهد به بازی برگردد. اگر این گل آخر بازی باشد این اتفاق هم بیشتر می شود و آن ها عصبی هستند. به هیچ عنوان نمی توانیم توجهی به آخر بازی کنیم و از نظر احساس طبیعی است. برای ما این برد شروع خوبی بود. بسیار، بسیار مهم بود، بازی اول را در خانه پیروز شویم.

او گفت: در درجه اول به تیم قطر و بازیکنانش تبریک می گویم. مخصوصا تبریک را به بازیکنان خودم و تیم ملی ایران تبریک می گویم.

کی روش درباره بازی آینده تیم ملی ایران مقابل تیم ملی چین و شرایط آن بازی گفت: فقط یک هشدار می‌خواهم به دوستان و اهالی رسانه بدهم. اگر فکر می‌کنید بازی امشب مقابل قطر دشوار بود، بازی بعد مقابل چین سخت‌تر هم خواهد بود. امشب ژاپن در خانه شکست خورد. ازبکستان هم به سختی به پیروزی رسید.

او ادامه داد: امشب شاهد این بودیم که در گروه خود ما ازبکستان توانست یک بر صفر سوریه را ببرد. تیم کره که سه گل جلو بود، دو گل دریافت کرد. چینی‌ها موقعیت بیشتری هم داشتند. با تمام احترام برای تیم سوریه که تیم خوبی است و بازیکنان خوبی دارند، پنج تیم دیگر این گروه یعنی کره، ازبکستان، چین و قطر رقبای ما هستند. قطر نشان داد تیم قدرتمندی است. این مسابقات ۳۰ امتیاز دارد و هر تیمی می‌تواند به جام جهانی صعود کند. بیایید امشب خوشحالی کنیم و از فردا به فکر چین باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نوذر
-
۰۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
۰
۰
ها ها !،،،!! اول تبریك به قطر گفته.....برای باختنشون؟،،،،،خوب تیم د...ا...ع...ش....را بردیم.

نیازمندی ها