سرانجام طلسم شکسته شد

سایه مدیر عامل بالای سر استقلال

طلسم شکسته شد. پس از تقریبا نزدیک به دوسال از زمانی که علی فتح‌الله‌زاده مدیرعاملی را تحویل بهرام افشارزاده سرپرست داد، روز قبل سید رضا افتخاری حکمش را گرفت تا رسما مدیر عامل استقلال شود.
کد خبر: ۹۳۹۸۶۸

از روزی که بهرام افشارزاده به استقلال آمد سوال همه این بود که بالاخره در چه روزی وزیر ورزش و جوانان می‌خواهد حکم مدیرعاملی او را امضا کند؟ این سوالی بود که ذهن خیلی‌ها را درگیر خودش کرده بود، اما در نهایت همه دیدند نه‌تنها هیچ حکمی امضا نشد، بلکه افشارزاده از سرپرستی کنار رفت تا سید رضا افتخاری از فوتسال کوچ کند و به فوتبال بیاید و در کمتر از 20 روز مدیرعامل و البته همه‌کاره استقلال شود.

طلسم بالاخره شکسته شد و حالا آن چیزی که مهم است این است که افتخاری اختیار تام دارد و دیگر مدیرعامل تیم بزرگی مثل استقلال است و اختیاراتش بدون شک بیشتر از سرپرستی است که هر‌از‌گاهی چوب لای چرخش می‌گذاشتند.

حکم مدیرعاملی سرپرست استقلال در حالی امضا شده است که باشگاه رقیب هنوز هم با سرپرست اداره می‌شود. طاهری عملکرد خوبی داشته و بدون شک هر تغییری در این باشگاه عواقب جبران‌ناپذیری خواهد داشت، اما بالاخره که باید حکم سرپرستی او به مدیرعاملی تبدیل شود، مگر این که بلایی که سر افشارزاده آمده بود سر او هم بیاید و قبل از امضا شدن حکمش، او را از کار برکنار کنند!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها