بازیگران ،کارگردان ،متخصصین وزارت بهداشت و تهیه کننده مجموعه تلویزیونی پریا در پشت صحنه کار از دیدگاهشان نسبت به عملکرد شان گفتند .
کد خبر: ۹۳۹۳۳۴
پریا به پشت صحنه رسید


به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه سه سیما ،اسماعیل عفیفه، تهیه کننده مجموعه 36 قسمتی پریا درباره ویژگی های این قسمت گفت:
گلچینی از سکانس های برتر سریال به همراه نمایش پشت صحنه همان سکانس ،گفتگو با بازیگران اصلی این مجموعه چون لادن مستوفی و امیرحسین آرمان درباره حضورشان و نقش هایشان سخن گفتند . حسین سهیلی زاده کارگردان اثر ومن نیز به عنوان تهیه کننده کار از حضورمان در طول فیلمبرداری و مراحل مختلف پروژه صحبت کرده ایم. گزارش از نظرات مردم در سطح شهر نیز از دیگر بخش های این برنامه می باشد.

وی در همین رابطه ادامه داد: تدوین پشت صحنه پریا به عهده تدوینگر کل سریال ، امین عابدی است . این پشت صحنه 45 دقیقه ای قرار است چهارشنبه 10 شهریور ساعت 20:45 بعد از پخش خلاصه هفته سریال که امشب ، پخش می شود ، روانه آنتن شبکه سه سیما شود .
مجموعه تلویزیونی پریا محصول گروه فیلم و سریال شبکه سه سیماست که به تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه،کارگردانی حسین سهیلی زاده و نویسندگی سعید فرهادی ، با قصه ای متفاوت و البته آموزشی پنهان در درام خود به جنگ ایدز رفت . پخش این مجموعه از یکشنبه 20 تیر از شبکه سه سیما آغاز شد و دوشنبه 8 شهریورماه به پایان رسید .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها